خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

متخصص زنان

متخصص زنان و زایمان یک پزشک است که به طور موفقیت آمیز، دوره‌های تئوری و عملی و آموزش تخصصی در زمینه مدیریت حاملگی، زایمان و نقاهت را انجام داده است. یک متخصص زنان خوب یک پزشک است که آموزش و پرورش و آموزش های تخصصی را در زمینه سلامت سیستم تولید مثل زنان، از جمله تشخیص و درمان اختلالات و بیماری ها، انجام داده است. به طور معمول، دوره‌های عملی و تئوری برای هر دو زمینه به طور همزمان صورت می گیرد.

 

یک متخصص زنان و زایمان دکتر آزاده رستگار متخصص است که مراقبت های پزشکی و جراحی را برای زنان فراهم می کند و تخصص ویژه در بارداری، زایمان و اختلالات سیستم تولید مثل دارد. متخصص زنان و زایمان خوب تخصص‌هایی شامل مراقبتهای پیشگیرانه، مراقبتهای قبل از زایمان، تشخیص بیماریهای منتقله از راه جنسی، تست پاپ (pap test)، برنامه ریزی خانواده و غیره است.

 

یک متخصص زنان و زایمان (OB / GYN) می تواند به عنوان یک پزشک عمومی عمل کند و اغلب به عنوان مشاوران دیگر پزشکان به کار گرفته می شود. OB / GYN ها می توانند از شیوه های خصوصی، کار در تنظیمات بیمارستان و یا کلینیک بهره مند شوند و موقعیت های تدریس در بیمارستان های دانشگاهی را حفظ کنند. OB / GYNs همچنین ممکن است در اداره های بهداشت عمومی و پزشکی پیشگیرانه کار کنند.

 

OB / GYNs یک پایگاه گسترده ای از دانش بوده و از نظر تمرکز حرفه‌ای، متفاوت است؛ شیوه های منحصر به فرد و متنوع جهت ارائه مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا برای زنان. OB / GYN ها می توانند در زمینه های زیر تخصص داشته باشند:

 

    بیماری های حاد و مزمن

    زنان و زایمان نوجوانان

    مشکلات رفتاری

    سرطان

    غدد درون ریز

    نگهداری سلامتی در دوران بارداری

    ناباروری

    جراحی زنان

    بارداری و زایمان

    سلامت پیشگیرانه

    اختلالات دستگاه ادراری

شما هم برای مراجعه به یک پزشک زنان خوب، می توانید دکتر زنان شهر قدس را انتخاب نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.