خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

انواع ایمپلنت

آیا شما با انواع ایمپلنت و علت قیمت های متفاوت آن ها آشنا هستید؟ ما می خواهیم در این مطلب شما را با انواع ایمپلنت آشنا کنیم.

مواد مورد استفاده در ساخت ایمپلنت دندان به دلیل عوامل متعددی متفاوت است از جمله:

 

مواد دخیل در ساخت آنها: تفاوت مواد به کار برده شده در ساخت ایمپلنت های دندانی تفاوت اساسی در بین ایمپلنت های دندانی ایجاد می کند، بنابراین یکی از مواردی که قیمت ایمپلنت دندان را تعیین می کند به موادی که در ساخت ایمپلنت های دندانی به کار می روند، بستگی دارد.

کشور ساخت ایمپلنت: کیفیت ایمپلنت های دندانی با توجه به کشور ساخت ایمپلنت متفاوت است، هرچه سطح پیشرفت فنی در زمینه تولید مواد اولیه مورد استفاده در ساخت ابزارهای دندانپزشکی زیبایی بیشتر باشد، کیفیت محصول بر این اساس بالاتر می رود. از جمله معروف ترین کشورها در این زمینه می توان به آلمان و کره اشاره کرد.

ایمپلنت دریاچه چیتگر 

هزینه کاشت دندان چقدر است؟

هزینه کاشت دندان را می توان به دو نکته اصلی تقسیم کرد.

 

هزینه قرار دادن ایمپلنت در فک

هزینه قرار دادن دندان جایگزین روی ایمپلنت

از آنجا که هزینه ایمپلنت دندان بسته به نوع ایمپلنت قابل استفاده متفاوت است، تعیین هزینه آن از ابتدای کار دشوار است. زیرا کیفیت ایمپلنت، متخصصی که عمل ایمپلنت دندان را انجام می دهد و … هزینه نهایی را تعیین می کنند.

 

مراحل نصب ایمپلنت دندان

در صورت تمام شدن بررسی های لازم دندان و دهان، می توانید درمان را شروع کنید. مراحل نصب ایمپلنت دندان مراحل مختلفی را طی می کند:

 

این کار با نصب بخشی از ایمپلنت به نام پایه ایمپلنت که در استخوان فک قرار می گیرد، شروع می شود و این مرحله معمولاً در کلینیک با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود. با توجه به بررسی و نظر دندانپزشک، انجام این روش با استفاده از بیهوشی قابل انجام است.

 

پس از بیهوشی، لثه ها و پوست بالای استخوان از قسمت مورد نظر بریده شده و برداشته می شوند. در اینجا ابزار برش لثه می تواند محل مناسب قرارگیری پایه ایمپلنت را از نظر عمق و ضخامت با توجه به اندازه ایمپلنت دندانی در استخوان برش دهد. در انتها، قسمت پایینی ایمپلنت دندانی در لثه قرار می گیرد و لثه های اطراف تا حدی یا کاملاً بخیه می خورند.

 

مرحله بهبودی حدود 10 روز طول می کشد و در این مدت می توانید بسته های یخ را روی ورم دندان قرار دهید و یا از مسکن های تجویز شده استفاده کنید. در ایمپلنت های دندانی، ترمیم زخم حدود 3 تا 6 ماه به طول می انجامد، اصولاً فک بالا سریعتر از فک پایین ترمیم می شود. در این زمان، دندان های موقت روی پایه ایمپلنت قرار می گیرد.

 

دندانپزشکان متخصص در کاشت دندان چه کسانی هستند؟

هر کسی که به ایمپلنت دندان نیاز داشته باشد باید به دنبال بهترین مراقبت های پزشکی در کلینیک های معتبر و حرفه ای دندانپزشکی بگردد.

بهترین ایمپلنت کوهک

علاوه بر گواهی های اخذ شده؛ لازم است دندانپزشک تجربه داشته باشد و در اینجا متوجه می شویم که جراح فک و متخصص فک و صورت شواهد کافی از صلاحیت خود دارند. همچنین ، متخصصان دارای تجربه کافی برای استفاده از فناوری مدرن و مواد با کیفیت بالا هستند. ایمپلنت های دندانی با استفاده از رایانه با فناوری سه بعدی ایمنی بیشتری را برای بیمار ایجاد می کنند و این یک روش مدرن و ضروری برای ایمپلنت دندان است.

 

مراحل کاشت دندان آلمانی چگونه است؟

برای این که تفاوت انواع ایمپلنت دندان را بهتر درک کنیم، به توضیح ایمپلنت های دندانی آلمان می پردازیم که در سه مرحله اساسی انجام می شود:

 

اولین قدم: در این مرحله، دندانپزشک استخوان های لثه را آماده می کند تا ایمپلنت های فلزی ساخته شده از تیتانیوم را در آنها قرار داده و درمحل مناسب نصب کند.

 

مرحله دوم: این مرحله بین 3 تا 6 ماه طول می کشد که طی آن استخوان های لثه و ایمپلنت دندانی طبق فرآیند همجوشی استخوان ترمیم و با یکدیگر جوش بخورند، و این مرحله تحت نظارت دندانپزشک و از طریق پیگیری منظم انجام می شود.

ایمپلنت منطقه 22

ایمپلنت بدون جراحی

مرحله سوم: در این مرحله، دندانپزشک تاج دندان دائمی را نصب کرده و آن را روی پایه ایمپلنت فلزی قرار می دهد، فرآیندی که نیاز به مراجعه مکرر به دندانپزشک و بررسی های وی دارد.

 

ایمپلنت دندانی آلمان چه مزایایی دارد؟

عمر نسبتاً طولانی: ایمپلنت های دندانی آلمانی دارای طول عمر طولانی و شاید دائمی هستند، زیرا به ندرت پس از کاشت نیاز به جایگزینی دارند، مگر در موارد نادر که دندانپزشک باید به طور کامل ایمپلنت را عوض کند.

توانایی عالی برای اتصال به بافت لثه: ایمپلنت های دندانی آلمانی در مقایسه با سایر انواع ایمپلنت های دندانی توانایی برتری در زمینه اتصال سریع به بافت دندان و استخوان لثه را دارند.

خدمات قضایی الکترونیک

آیا شما با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی آشنایی دارید؟ آیا می دانید که دفاتر الکترونیک قضایی چه خدماتی را ارائه می کنند؟ دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با محوریت تسهیل مراجعات عموم مردم به منظور جلوگیری در اتلاف زمان چند سالی است که در جوار محاکم تأسیس شده اند. بنابراین دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با هدف کاهش مراجعه به دستگاه قضایی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفهجویی در وقت و هزینه گروه‌های هدف، شفاف سازی فرایندهای رسیدگی، افزایش کارآمدی نظام قضایی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه و استفاده شهروندان از فرصت های برابر با رفع موانع اداری راه‌اندازی شده اند.  

دفتر خدمات الکترونیک قضایی غرب تهران 

رئیس قوه قضاییه در راستای رفع اطاله دادرسی، تسریع در امور جاری محاکم و پیشگیری از وقوع جرم و استفاده از فناوری‌های جدید در روند دادرسی، آیین‌نامه ارائه خدمات الکترونیک قضایی را در 22 خرداد ماه سال 91 تصویب کرد و در اجرای ماده 2 آیین‌نامه ارائه خدمات الکترونیک قضایی مصوب 22 خردادماه سال 91 رئیس قوه قضاییه، دستورالعمل ضوابط و شرایط تاسیس، فعالیت و انحلال دفتر خدمات الکترونیک قضایی را ابلاغ کرد. آیین  نامه مصوب سال 96 رئیس قوه قضاییه و دستورالعمل ضوابط و شرایط تاسیس، فعالیت و انحلال دفتر خدمات الکترونیک قضایی به موجب ماده ی 39 آیین نامه جدید، جایگزین آیین نامه پیشین شد برای تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی یک سری شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی وجود دارد که بایستی آن ها را مد نظر قرار داد

تعمیر ماشین ظرفشویی

جرم گیری لوازم خانگی از جمله کارهایی است که به دلیل خستگی، کم حوصلگی، یا نداشتن تخصص معمولاً از قلم می افتد و به نوعی فراموش می شود. اما قطعاً به مرور زمان در صورتیکه این کار را انجام نداده باشید، با روند کند و البته بازدهی پایین دستگاهتان مواجه خواهید شد. برای مثال اگر مدت کوتاهی مسواک نزنید، و یا از جرم گیری کردن دندانهایتان خودداری کنید، متوجه جرم های فراوان ناشی از خوردن مواد غذایی بر روی دندان و یا لابلای آنها می شوید و حتی گاهی به دلیل پوسیدگی، کارتان به پر کردن دندان می رسد. ماشین ظرفشویی نیز همین حکم را دارد. اگر جرم گیری آن را مورد توجه قرار ندهید، در آینده ای نه چندان دور برایتان مشکل ساز می شود.

 

    در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه جرم گیری ماشین ظرفشویی آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 

بالاخره ماشین ظرفشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی ست که بصورت فردی و یا گروهی مورد استفاده قرار می گیرد و آنچه این دستگاه حیاتی را با تهدید مواجه می کند، جرم ناشی از شست و شوی ظروف در دفعات متوالی می باشد. استفاده نکردن از آن غیر ممکن است و از دست دادن آن نیز چیزی نیست که شما آن را طلب کنید پس بهترین راه یادگیری سرویس کردن و جرم گیری ماشین ظرفشویی است.

چرا جرم گیری ماشین ظرفشویی را انجام دهیم؟

 

نباید فراموش کنیم که تنها خرید اصولی و حرفه ای ماشین ظرفشویی ملاک نیست، بلکه چگونگی تمیزکاری و نگهداری اصولی از آن است که از اهمیت بیشتری برخوردار است در غیر این صورت ظرف مدت زمان کوتاهی از استفاده از ماشین ظرفشویی، ناچار به خرید دستگاه دیگری می شوید.

 

چگونگی جرم گیری ماشین ظرفشویی با کمترین هزینه و امکانات، یکی از مهمترین شیوه های نگهداری اصولی است که لازم است این عمل را به شکل اصولی نیز یاد بگیریم. تمیزکاری صحیح و در مواردی تعمیرات آن ها نیز دغدغه ای بزرگ تر است که افراد زیادی را با این مشکل روبه رو می سازد. شما با مطالعه این مقاله مهارت کافی را برای جرم گیری ماشین ظرفشویی‌تان کسب خواهید کرد.

از کجا بدانیم وقت جرم گیری ماشین ظرفشویی فرا رسیده است؟

 

از کجا بدانیم وقت جرم گیری ماشین ظرفشویی فرا رسیده است؟

 

    استفاده مستمر از دستگاه و شستن ظروف در مراحل مختلف، همیشه نتیجه دلخواهمان را در بر ندارد.

    گاهی بوی نامطبوعی از ماشین ظرفشویی به مشاممان می رسد که انتظارش را نداریم و یا گاهی ظرف ها آنطور که لازم است، شسته نشده است.

    شک نکنید که به اندازه کافی در دستگاه رسوب جمع شده است و وقت جرم گیری ماشین ظرفشویی فرا رسیده است.

    در این حالت اگر خودتان می توانید بصورت اصولی کار را انجام دهید، خیالتان راحت است.

تعمیر لوازم خانگی منطقه 5

    اگر تخصص یا وقت کافی برای جرمگیری ظرفشویی را ندارید با نزدیکترین تعمیر ماشین ظرفشویی تماس حاصل فرمایید و از خدمات متفاوت ما بهره مند شوید.

 

    در هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی، این دستگاه کاربردی با خرده مواد غذایی، مواد شوینده و آهک در ارتباط است.

    در طول هفته و یا ماه این فرآیند شستشو بارها و بارها تکرار می شود.

    بدون شک در مسیرهای ورودی و خروجی با حجم انبوهی از این مواد پر می شوند و لازم است جرم گیری کاملی صورت گیرد.

    به اعتقاد کارشناسان عمل جرم گیری با توجه به منطقه محل سکونت شما و میزان سختی می بایست هر چهار تا شش هفته صورت گیرد تا هم ماشین ظرفشویی تمیز شود و هم پره ها و سوراخ های آن گرفته نشود.

    ضمنا راه فاضلاب هم بایستی با جرم گیر باز و صاف شود و در نتیجه عمر ماشین ظرفشویی و کارایی آن افزایش یابد.

    در واقع ذرات مواد غذایی، ذرات صابون و آهک انباشته شده در نقاط مختلف ظرفشویی است که در هنگام جرم گیری ماشین ظرفشویی از بین می روند.

    دفترچه راهنما را مطالعه کنید.

    مطمئن شوید دستگاه خاموش است و قطعات را با دقت باز کنید.

 

    همانطور که می دانید، انجام هر کارِ اصولی، مستلزم مطالعه دفترچه راهنمای مربوط به آن دستگاه است.

    این مهم در خصوص جرم گیری ماشین ظرفشویی نیز صدق می کند.

    پس لازم است پیش از انجام هر کاری، با مطالعه دفترچه راهنمایش، با چم و خم کار آشنا شوید.

    پس از آن دمای آب را برای تمیز کردن دستگاه، بررسی نمایید.

    در صورتی که آب به اندازه کافی، گرم باشد، می توان جرم ها و رسوب ها را براحتی از دستگاه جدا کرد.

    البته بعد از حصول اطمینان از خاموش بودن دستگاه و خروج سیم از پریز برق، می بایست قطعات دستگاه را مانند فیلتر ماشین ظرفشویی بر اساس آنچه در دفترچه راهنما گفته شده، با دقت باز کنید و بشویید.

 

    فراموش نکنید فیلتر، از جمله قطعاتی ست که چربی و مواد اضافی را به خود جذب می کند.

 

جرم گیری لاستیک ( واشر ) ماشین ظرفشویی

 

ناگفته نماند که واشر نیز به دلیل داشتن ارتباط مستقیم با آب، یکی از قطعات حساس و در معرض آلودگی می باشد و در این بخش از جرم گیری ماشین ظرفشویی، سرکه می تواند راهگشا باشد. برای جرم گیری لاستیک ( واشر ) ماشین ظرفشویی، یک دستمال تمیز آغشته به سرکه را روی تمام قسمت های واشر بکشید و برای قسمت های کوچک و باریکتر واشر که امکان استفاده از دستمال مرطوب نیست، می توان از جسم کوچکتری استفاده کرد.

جرم گیری محفظه های داخلی ماشین ظرفشویی

 

بعد از این مرحله نوبت به بررسی محفظه های داخلی ماشین ظرفشویی می رسد، اگر در حین بررسی متوجه وجود جرم در نواحی محفظه آن شدید، با کمک آب (با دمای مناسب) و یا شوینده های سازگار با دستگاهتان جرم گیری ماشین ظرفشویی تان را آغاز و جرم ها را از بین ببرید. یکی از نکات مهم و اصولی در جرم گیری محفظه های داخلی ماشین ظرفشویی، این است که به منظور جلوگیری از سوختن قطعات داخلی، مانع نفوذ آب به برد و دیگر قطعات الکترونیکی ماشین ظرفشویی شویم چرا که پس از سوختن قطعات اصلی، ظرفشویی عملاً کارایی خود را از دست خواهد داد.

جرم گیری سبد های ماشین ظرفشویی

 

حالا نوبت سبدهایی است که از قبل از دستگاه خارج کرده اید. جرم های موجود در این قسمت تنها با کمک آب گرم قابل حل نیست بلکه به دلیل حالت شبکه ای سبدها می بایست آنها را با کمک فرچه و یا برسی بصورت رفت و برگشت های پیاپی از جرم و چربی، پاک کنید. پس از آبکشی متوجه حجم زیاد جرم های پاک شده از سطح و براق شدن سبدها خواهید شد.

 

پس از آن دریچه ها را باز بگذارید و اجازه دهید هم محفظه داخلی دستگاه و هم قطعات شسته شده خشک شوند و تا حصول اطمینان از خشک شدن تمام اجزا، از روشن کردن آن خودداری کنید.

جرم گیری ماشین ظرفشویی با جوش شیرین و سرکه

 

قطعاً در خصوص کاربرد سرکه در تمیز نگه داشتن ظروف فلزی و یا دیگر وسایل مطالبی شنیده اید. بله این موضوع صحت دارد چرا که شما می توانید با ریختن مقداری سرکه و آب به ظرفشویی و شستشو با آب گرم، چربی، ذرات غذا و مواد شوینده ای را که به محفظه دستگاه چسبیده، از بین ببرید؛ اما از ترکیب جوش شیرین و سرکه محلول قوی تری بدست می آید که قادر است ضمن از بین بردن بوی نامطبوع دستگاه، باعث جرم گیری فوری ماشین ظرفشویی شود. این عمل را بسته به میزان استفاده از دستگاه می توانید یک نوبت در طول ماه انجام دهید.

قرص جرم گیر ماشین ظرفشویی

 

معمولاً در دفترچه راهنمای هر دستگاه های ظرفشویی و لباسشویی به نوع استفاده از شوینده های سازگار با دستگاه اشاره می شود، چنانچه غیر از این استفاده شود، مرغوب نبودن پودرهای شوینده، موجب بروز مشکلاتی نظیر انباشت رسوب در دستگاه می شود که همین موضوع، بوی بدی را تولید می کند، یکی از آسانترین راه ها استفاده از قرص جرمگیر ماشین ظرفشویی است. مدت زمان جرم گیری ماشین ظرفشویی با استفاده از قرص جرمگیر بسیار کوتاه و در عین حال آسان خواهد بود شما می توانید به تعمیر ماشین ظرفشویی مراجعه نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی اتوماتیک و تعمیرات تخصصی لباسشویی

 

لباسشویی عضو جدا نشدنی آشپزخانه های مدرن و امروزی است. این روزها کمتر آشپزخانه ای را می بینیم که در آن لباسشویی های اتوماتیک وجود نداشته باشد به همین دلیل همه ما به خدماتی چون تعمیر لباسشویی اتوماتیک و تعمیرات تخصصی لباسشویی نیاز خواهیم داشت. اما لازم است بدانید که چه زمانی باید از مراکز تعمیرات تخصصی لباسشویی درخواست خدمات نمایید. ما در ادامه این مقاله مواردی را که باید برای تعمیر لباسشویی اتوماتیک به یک متخصص مراجعه نمایید را آورده ایم. همراه ما باشید.

 

ماشین های لباسشویی اتوماتیک برخلاف ورژن های قدیمی تر وجود ما تنها برای وارد کردن لباس به داخل دیگ دستگاه و مقداری پودر به آن کافی است. فرایند شستشو از ابتدا تا خشک شدن کامل لباس ها توسط ماشین به طور خودکار انجام می شود. ماشین های لباسشویی اتوماتیک صرف نظر از برند و مدل اغلب دارای کارکرد یکسانی هستند. گرچه هر روزه با پیشرفت تکنولوژی به آپشن ها و ویژگی های آن ها اضافه می شود اما سیستم شستشوی آن ها چندان تفاوتی با یکدیگر ندارد. به همین دلیل در ادامه ما به مشکلاتی در ماشین های لباسشویی اتوماتیک بدون در نظر گرفتن برند و مدل می پردازیم، که نیاز به بررسی بیشتر و دریافت خدمات از مراکز تعمیر لباسشویی اتوماتیک و تعمیرات تخصصی لباسشویی خواهند داشت:

 

    روشن نشدن لباسشویی

    تخلیه نشدن دیگ در حین شستشو

    عمل نکردن چرخش دیگ در حین کارکرد

    نشت آب از لباسشویی زمانی که ماشین روشن می شود

    پخش نشدن مواد شستشو و باقی ماندن لک و رد آن بر روی لباس

    تکان خوردن غیر عادی در حین شستشو و خشک کردن

    سر و صدا غیر عادی در حین کار کردن

    بوی بد از فضای داخل لباسشویی

 

روشن نشدن ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی اتوماتیک

در صورت بروز این مشکل قبل از مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیر لباسشویی اتوماتیک لازم است مواردی را چک کنید وسپس در صورت عدم موفقیت در رفع این مشکل به یک تعمیرکار متخصص مراجعه نمایید.

 

    از اتصال صحیح ماشین لباسشویی خود به برق اطمینان حاصل کنید. در بسیاری از موارد نیاز است سلامت پریز خود را چک کنید. این کار را با یک ولتاژ متر می توانید انجام دهید.

    از بسته شدن صحیح درب لباسشویی اطمینان حاصل کنید. در ماشین های لباسشویی اتوماتیک قفل درب به طوری طراحی شده است که تنها در صورت بسته شدن کامل آن اجازه روشن شدن به دستگاه داده می شود. بنابراین قبل از هر چیزی بسته شدن کامل درب را چک کنید. در صورتی که درب ماشین لباسشویی به درستی بسته نمی شود لازم است از یک تعمیرکار و یا یک متخصص کمک بخواهید.

    دو شاخه و یا کابل رابط سالم نیست. در این حالت دو شاخه را باز کنید و از سلامت آن مطمئن شوید.

تعمیر ماشین لباسشویی

 

تخلیه نشدن آب داخل دیگ

 

 

رفع مشکل تخلیه نشدن آب داخل دیگ در ماشین های لباسشویی حتما نیاز به یک متخصص ماهر در زمینه تعمیرات تخصصی لباسشویی دارد. این مشکل عموما به دلایلی چون گرفتگی شیلنگ، مشکل در پمپ تخلیه و یا حتی گیر کردن شی داخلی در مسیر تخلیه آب رخ خواهد داد. در ادامه به طور کامل هر یک از عوامل موثر بر این مشکل را شرح خواهیم داد.

گرفتگی شیلنگ تخلیه

 

شیلنگ تخلیه در لباسشویی ها ممکن است به مرور زمان با جرم حاصل از شستشوی زیاد دچار گرفتگی خواهد شد. حتی در مواردی پیچ خوردگی نیز موجب می شود که آب از دیگه به درستی تخلیه نشود. بنابراین قبل از هر اقدامی لازم است خروجی شیلنگ به درستی چک شود.

 مشکل در پمپ تخلیه

 

مورد دیگری که باید در صورت بروز مشکل تخلیه نشدن آب از دیگ چک شود ایجاد اختلال در عملکرد پمپ تخلیه است. این کار حتما باید توسط یک متخصص انجام شود. در وهله اول باید مخزن را تخلیه کرد و شیلنگ های آن را به صورت جداگانه بررسی نمود تا از وجود جسم خارجی در آن اطمینان حاصل کنید. برای این منظور لازم است پمپ از لباسشویی برای بررسی بهتر جدا شود. اگر مشکوک هستید که پمپ تخلیه مسدود شده است، باید مخزن را تخلیه کنید. بعد شلنگ ها را جدا بررسی نمایید.

استفاده زیاد از شوینده ها

 

در صورتی که بیش از حد از مواد شوینده استفاده کنید و یا از پودر دستی بجای پودرهای مخصوص ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس ها استفاده نمایید، ممکن است بر اثر کف زیاد مسیر خروج آب مسدود شود و آب از دیگ تخلیه نشود.

 

 

مشکل نچرخیدن دیگ پس از روش کردن ماشین لباسشویی

 

این مشکل در لباسشویی های اتوماتیک نیز از اختلالات شایعی است که ممکن است با آن مواجه شوید. مشکل عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی نیز از آن مواردی است که نیاز به بررسی یک متخصص دارد. اما در ادامه ما به دلایلی که ممکن است منجر به بروز این مشکل شود را آورده ایم.

لباس ها بیش از حد ظرفیت لباسشویی است

 

معمولا قبل از خرید لباسشویی ظرفیت دستگاه از اولین و مهمترین موردی است که به آن دقت می شود. وارد کردن لباس بیش از حد ظرفیت ماشین لباسشویی به داخل آن ممکن است باعث ایجاد فشار بیش از حد به موتور شود و نچرخیدن دیگ پس از روشن کردن و یا حتی استپ در حین کارکردن را در پس داشته باشد. برای رفع این مشکل لباسشویی را خاموش کنید، درب آن را باز کرده و مقدار لباس اضافه را از آن خارج کنید.

گرفتگی و اختلال در پمپ تخلیه

 

در بعضی موارد نیز انسداد در پمپ تخلیه و یا حتی گیر کردن شی خارجی مانند سکه، خودکار، جوراب و… در آن مانع خروج آب از ماشین و در نتیجه عدم چرخش دیگ می شود.

فرسودگی و یا پاره شدن تسمه

 

ماشین های لباسشویی اتوماتیک معمولا دارای تعدادی تسمه برای چرخش دیگ هستند. در صورتی که تسمه ها دچار پارگی و یا فرسودگی شوند چرخش دیگ متوقف می شود. در این صورت تسمه ها حتما باید توسط یک متخصص با تجربه تعویض شود.

 

نشت آب از لباسشویی

 

نشت آب در ماشین های لباسشویی اتوماتیک نیز از مشکلاتی است که می تواند دلایل زیادی داشته باشد. در ادامه ما پرتکرارترین دلایل نشت آب از لباسشویی را آورده ایم:

 

در بسیاری از موارد نشتی آب از لباسشویی به دلیل کیپ نشدن کامل درب با واشر یا لاستیک دور درب لباسشویی است. به مرور زمان وجود رسوب در قسمت پست لاستیک دور درب مانع از چفت شدن کامل آن با درب می شود. با تمیز کردن دوره ای قسمت پشتی لاستیک دور درب ماشین های لباسشویی می توان از بروز این مشکل به خوبی جلوگیری کرد.

استفاده از شوینده زیاد

 

استفاده از شوینده زیاد موجب می شود که کف از کنار درب لباسشویی و قسمت پودری نشت دهد. استفاده از مواد شوینده کمتر با آب گرم میتواند شستشوی موثرتری را به شما ببخشد.

مشکل در شلنگ های ورود و خروج و دریچه آب

 

گرفتگی شیلنگ های ورودی و خروجی آب از عمده دلایل نشتی آب از لباسشویی است. همچنین گرفتگی دریچه ورودی نیز می تواند از عوامل بروز این مشکل باشد. که با بررسی و رفع آن می توان از بروز مجدد این مشکل جلوگیری به عمل آورد شما دوستان می توانید در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی با مرکز تعمیرات لوازم خانگی جنت آباد تماس بگیرید.