خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

متخصص گوارش

معمولا اغلب افرادی که به دنبال متخصص گوارش هستند، ابتدا به یک پزشک عمومی مراجعه کرده اند و پس از اطلاع از مشکل گوارشی خود، به دنبال متخصص گوارش خوب می گردند. حتما برای این دسته افراد چنین سوال پیش آمده است که بهترین دکتر گوارش چه کسی است؟  و یا چگونه می توان بهترین دکتر گوارش  را انتخاب کرد؟

در ادامه به یکسری معیارها می پردازیم که برای انتخاب بهترین دکتر گوارش و داخلی می توان آنها را به کار گرفت. به طور کلی هر فردی برای انتخاب دکتر در هر زمینه ای معیار های شخصی خودش را دارد. اما ما به یکسری معیارهای اصلی پرداخته ایم  که به شما کمک می کند یک انتخاب ایده آل داشته باشید تا درمان بیماریتان به بهترین شکل ممکن انجام شود.

بهره مندی از به روز ترین تکنیک های درمانی

همه ما میدانیم ، در عصر جدید ، علم پزشکی در حال تغییر و روش های درمانی جدید روی کار آمده است. بنابراین دکتری که شما انتخاب می کنید به عنوان بهترین دکتر داخلی شهرک گلستان باید برای یادگیری روش های جدید پیشرو باشد و سعی کند مهارت و دانش خود را به روز نگه دارد.

یک دکتری که خدمات پیشرفته ای ارائه می دهد ، همیشه درمان بیماران با سرعت بیشتری به نتیجه می رسد. بنابراین سعی کنید قبل از هر کاری از نحوه خدمات و روش های درمانی پزشکی انتخاب شده با خبر شوید.

دارای مدرک فوق تخصصی معتبر

داشتن یک مدرک معتبر از یکی از بهترین دانشگاه های داخلی و خارجی تاثیر زیادی بر روی سطح عملکرد پزشک دارد. معمولا پزشکانی که دانش و علم خود را در دانشگاه های معتبر کسب کرده اند ، از بینش کامل تری در زمینه تخصص خود برخوردار هستند. پس برای انتخاب بهترین دکتر گوارش و داخلی به این نکته دقت داشته باشید. همچنین می توانید با مراجعه به صفحات و وب سایت های رسمی متخصصان ، از سوابق تحصیلی آنها اطلاعات کافی به دست آورید.

دارای سابقه چندین ساله فوق تخصص غدد

معمولا بیشتر افراد برای مراجعه به یک متخصص، میزان سابقه کاری آن را در نظر می گیرند. یعنی یک متخصصی که سال هاست در زمینه درمان بیماری های گوارش و غدد فعالیت دارد ، مورد اعتماد بیشتری از مردم قرار می‌گیرد. بنابراین برای انتخاب بهترین دکتر گوارش به میزان سابقه کاری خود توجه کافی داشته باشید.
وظیفه یک متخصص گوارش

یک متخصص گوارش به عنوان بهترین دکتر گوارش و داخلی وظیفه دارد نسبت به تمام بیماران خود تمام مراحل درمانی را به طور دقیق انجام دهد. زمانی که یک بیمار به یک متخصص گوارش مراجعه می‌کند ، پس از شرح مشکلات به وجود آمده ، دکتر گوارش شهرک گلستان باید معاینات لازم را انجام دهد تا بتواند نوع بیماری را به دقت تمام تشخیص دهد.

چرا که درمان بیماری هرگز نمی تواند بدون تشخیص درست انجام شود. سپس با تایید نوع بیماری ، بهترین راهکار را برای درمان بیمار انتخاب کند.به طور کلی یک متخصص گوارش در زمینه بیماری های مربوط به قسمت های مختلف دستگاه گوارش فعالیت دارند که این قسمت ها شامل موارد زیر می باشد:

مری
معده
روده کوچک
روده بزرگ
مجاری صفراوی
کبد
کیسه صفرا
پانکراس
راست روده
روده بزرگ
روده کوچک

برخی از بیماری های مربوط به این تخصص شامل مواردی مانند بیماری سل ایکات پولیپ کلاس سرطان روده بزرگ هموروئید سندروم روده تحریک پذیر سرطان معده زخم گوارشی هپاتیت ویروسی بیماری کبدچرب بیماری‌های صفراوی و غیره می باشد.

معرفی یک فیزیوتراپی خوب

برای بسیاری از افراد مشکلات، دردها و ناراحتی هایی پیش می آید که لازم می شود به فیزیوتراپی مراجعه کنند. آیا می دانید که فیزیوتراپی در چه مواردی می تواند کمک کننده باشد؟

  • کاهش سریع درد و اسپاسم عضلانی
  • بهبود مشکلات اسکلتی-عضلانی (کمر، گردن، شانه، مچ پا و …)
  • آرتروز مفاصل و پس از تعویض مفصلی
  • مشکلات سیستم عصبی (سیاتیک، سکته مغزی، ام اس، پارکینسون و …)
  • اصلاح پاسچر (گودی کمر، اسکولیوز، زانو پرانتزی و …)

علاوه بر این ها در مواقع شکستگی ها و همچنین عمل جراحی ها برای به حرکت در آوردن آن اندام نیاز به فیزیوتراپی است. اگر شما سمت غرب تهران باشید، می توانید به فیزیوتراپی شهرک گلستان مراجعه نمایید. دسترسی به این فیزیوتراپی به دلیل واقع شدن در شهرک گلستان منطقه 22 تهران از کوهک و دهکده المپیک نیز راحت است. در فیزیوتراپی دهکده المپیک از پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه ها برای بیماران استفاده می شود. همچنین در فیزیوتراپی کوهک به دلیل واقع شدن در طبقه همکف نیازی به استفاده از پله نیست و این، کار بسیاری از مراجعین را آسان تر می کند. فیزیوتراپی شهرک گلستان آماده ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب به هموطنان عزیز می باشد.

راهنمای شهری محله ما

راهنمای شهری محله ما یک راهنما برای کلان شهر تهران است. در راهنمای شهری محله ما که در قالب وب سایت فعالیت می کند، تمامی اماکن عمومی نظیر بانک ها و عابر بانک ها، نانوایی ها، فروشگاه های زنجیره ای ، مراکز پزشکی و درمانی، مراکز فرهنگی و آموزشی، مراکز تجاری و گردشگری، مراکز تفریحی و ورزشی ، مراکز خدماتی و ... که مورد نیاز هر شهروندی می باشد، معرفی شده است. شما با استفاده از وب سایت محله ما با یک جستجوی ساده می توانید در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظرتان دست پیدا کنید. وب سایت محله ما آماده ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به ساکنین محترم شهر تهران می باشد.

آیا میدانید لاغری موضعی چیست؟

همانطور که می دانیم لاغری موضعی روشی برای کاهش وزن است که نقاط خاصی را در بدن هدف قرار می‌دهد. اگر در بخشی از بدن خود مانند شکم، پهلو، ران یا بازو چربی زیادی دارید و می‌خواهید این نواحی کوچک شوند، در این مطلب همراه ما باشید. در ادامه توضیح می‌دهیم که لاغری موضعی چیست؟ برای کدام قسمت‌های بدن می‌توان از این روش استفاده کرد؟ چند نوع روش برای لاغری نواحی خاصی از بدن وجود دارد؟ این روش‌ها با دستگاه هستند یا جراحی؟ آیا با ورزش و رژیم غذایی هم می‌توان بخشی از بدن را لاغر کرد؟ این روش چه مزایا و معایبی دارد؟

درصورتی‌که قصد لاغری داشته و می‌خواهید با روشی اصولی کاهش وزن داشته باشید، باید به دکتر تغذیه یا دکتر پوست و مو و زیبایی مراجعه کنید. پزشک باتوجه‌به میزان اضافه‌وزن و تجمع چربی در بدن بهترین روش را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای ارتباط با بهترین پزشکان می‌توانید از طریق سایت دکترتو اقدام کنید. در دکترتو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی وجود دارد.
مشاوره با متخصصان
تغذیه یاس سپید
شروع نوبت‌گیری
لاغری موضعی شهرک گلستان چیست؟

میزان چربی در نواحی مختلف بدن متفاوت است. ضخامت چربی در ناحیه پلک از همه قسمت‌های بدن کمتر بوده و در ناحیه باسن بیشترین ضخامت را دارد. همچنین در زنان و مردان توزیع چربی در بدن متفاوت است. گاهی ممکن است در قسمتی از بدن چربی زیادی جمع شود. این حالت باعث عدم توازن در بدن می‌شود. به‌عنوان‌مثال شخصی ران‌های بزرگی داشته و نواحی دیگر بدن او لاغر است. به این وضعیت چاقی موضعی می‌گویند.

چاقی موضعی باعث می‌شود تناسب نیم‌تنه پایین و بالا از بین برود. انتخاب لباس با سایز مناسب برای این افراد مشکل بوده و انتخاب‌های محدودی دارند. راه‌حل این مشکل لاغری موضعی است. روش‌های مختلفی برای لاغری موضعی وجود دارد که چربی در این نواحی خاص را از بین می‌برند.
لاغری موضعی برای کدام قسمت های بدن انجام می شود؟

برای نواحی مختلف بدن می‌توان از روش‌های مختلف لاغری موضعی شهرک راه آهن استفاده کرد. در بیشتر مواقع افراد برای لاغری نواحی زیر یکی از روش‌های کاهش وزن موضعی را انتخاب می‌کنند.

    لاغری موضعی شکم و پهلو
    لاغری موضعی بازو
    ران
    سینه
    باسن.

برای کاهش چربی در قسمت‌های مختلف بدن و کاهش سایز می‌توان از روش‌های لاغری موضعی استفاده کرد.برای کاهش چربی در قسمت‌های مختلف بدن و کاهش سایز می‌توان از روش‌های لاغری موضعی استفاده کرد.
برای لاغری موضعی منطقه 22 باید با کدام پزشک مشورت کنیم؟

روش‌های مختلفی برای لاغری موضعی وجود دارد. اگر به دنبال روش‌های لاغری در کلینیک‌های زیبایی هستید باید به دکتر پوست و مو مراجعه کنید. شما می‌توانید برای مشاوره تلفنی با دکتر پوست و مو زیبایی از طریق سایت محله ما اقدام کنید. در محله ما علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی وجود دارد.

همچنین برای دریافت رژیم غذایی مناسب می‌توانید با دکتر تغذیه مشاوره داشته باشید. دکتر تغذیه برنامه غذایی مناسب با نوع چاقی شما برایتان در نظر می گیرد.

دکتر داخلی و گوارش

همانطور که میدانیم از آنجا که متخصص گوارش در زمینه دستگاه گوارش انسان فعالیت انجام می دهد ، شاید خیلی ها این مسئله را ندارند که دستگاه گوارش شامل چه اعضایی از بدن می باشد. خوب است بدانید که دستگاه گوارش انسان از دهان تا مقعد را تشکیل شده و شامل غدد و لوله گوارشی می باشد که غده های گوارشی هم شامل روده ، کبد ، غده های بزاقی و پانکراس معده می باشد و لوله های گوارشی شامل حلق ، معده ، روده کوچک و بزرگ ، راست روده و مری می باشد.

بنابراین اگر شما با تشخیص دکتر خانواده خود در زمینه های نام برده شده دچار مشکل شدید ، نیاز است به یک متخصص گوارش و کبد خوب مراجعه کنید.ما در این مقاله نیز به معرفی ده تا از بهترین دکتر های گوارش و کبد پرداختیم تا شما نیز با آنها آشنا شوید.  پس اگر به دنبال بهترین دکتر گوارش و کبد هستید ، پیشنهاد می کنیم خواندن ادامه مقاله را هرگز از دست ندهید.
دکتر مسعود صدرالدینی

دکتر مسعود صدرالدینی

دکتر مسعود صدرالدینی فوق تخصص گوارش ، کبد و  آندوسکوپی می باشند ایشان دارای بورد تخصصی و فوق تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران مباشند همچنین متخصص گوارش ( معده و روده ) و داخلی هستند که دوره ی فلوشیپ ERCP پیشرفته را گذرانده و دارای سابقه آموزشی و پژوهشی در دانشگاه های علوم پزشکی میباشند و عضو انجمن گوارش اروپا و امریکا هستند.

خدمات:

    انجام فیبرو اسکن کبد
    آندوسکوپی و کولونوسکوپی
    بهترین و دقیق ترین آندوسکوپی فوقانی و کولونوسکوپی بدون درد
    درمان هموروئید (بواسیر) و شقاق مقعد بدون جراحی و درد
    تشخیص و درمان هپاتیت
    کبد چرب و  بیماریهای کبدی
     تشخیص زود هنگام سرطانهای دستگاه گوارش معده و روده
    درمان غیر جراحی سرطان مری و تنگی مری بدون جراحی
    تشخیص و درمان درد معده
    درمان چاقی با بالون معده
     کنترل خونریزی های گوارشی با آندوسکوپی
    بهترین اقدامات تشخیصی و درمان اسهال و یبوست

آدرس مطب نارمک:

تهران، نارمک ، خیابان ثانی اول خیابان سمنگان ، پلاک 120

شماره تماس:

021-77839463
09901414248

آدرس مطب اندرزگو:

تهران( ایستگاه مترو قیطریه)، بلوار اندرزگو، انتهای خیابان سلیمانی غربی (حکمت)، نبش چهاراه اسدی، خیابان کریمی، پلاک 153، طبقه2، واحد5

آدرس مطب تجریش:

تهران، تجریش، خیابان شریعتی، خیابان موسیوند، خیابان کریمی، پلاک 153، طبقه 2، واحد 5

شماره های تماس:

021-22683818
021-22683919
09901414248

وب سایت: govaresh-zanan.ir
دکتر مرتضی خطیبیان

دکتر مرتضی خطیبیان

فوق تخصص گوارش و کبد
متولد تهران
با بیش از ۳۰ سال سابقه

    فارغ التحصیل از دبیرستان البرز تهران در سال ۱۳۵۱
     پزشکی عمومی، فارغ التحصیل دانشگاه پزشکی شیراز در سال ۱۳۵۸
     پزشک جنگ، خدمت از سال ۱۳۵۹تا ۱۳۶۲
    متخصص داخلی، فارغ التحصیل دانشگاه تهران/ بیمارستان شریعتی در سال ۱۳۶۶
     فوق تخصص گوارش و کبد، فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۶۸
     جزو اساتید و هیئت علمی دانشگاه تهران از سال ۱۳۶۹
     رئیس بخش گوارش و آندوسکوپی بیمارستان شریعتی سال ۱۳۶۹
     رئیس بخش Pancreatobiliary مرکز تحقیقات بیماری های گوارشی دانشگاه تهران سال ۱۳۸۱
     انجام ERCP بیش از ۲۰،۰۰۰ مورد خاص
     اهدای جوایز داخلی و کشورهای خارجی بین المللی
     ارائه مقالات داخلی و خارجی با بیش از ۱۹۰۰ citation در google scholar
     تایید شده به عنوان پزشک گوارش و‌ کبد با توانایی فوق العاده خاص در سازمان خدمات شهروندی ایالات متحده امریکا در سال ۲۰۱۷
     فعالیت کاری در بیمارستان شریعتی، بیمارستان آتیه ، کلینیک تخصصی گوارش مسعود و مطب.

در حال حاضر نحوه دسترسی مستقیم جهت ویزیت مجازی از طریق سایت زیر با ایشان مقدور میباشد:

www.masoudclinic.ir/visit/login
دکتر مهدی افضل آقایی
دکتر مهدی افضل آقایی

دکتر مهدی افضل آقایی متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش ، کبد و آندوسکوپی و همچنین دارای بورد فوق تخصصی می‌باشد. وی دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه شهید بهشتی تهران گذرانده و موفق به کسب مدرک تخصص داخلی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شده است. ایشان همچنین برای دریافت مدرک فوق تخصص گوارش و کبد وارد دانشگاه علوم پزشکی مشهد و در سال ۱۳۹۰ فارغ التحصیل شد.

سوابق کاری

    استاد سخنران مجامع علمی
    به چاپ رساندن مقالات متعدد در نشریه‌ های معتبر علمی
    فوق تخصص گوارش در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد
    فوق تخصص گوارش در مرکز تحقیقات تخصصی رادیوتراپی و آنکولوژی رضا (ع)
    دارای ۲۲ سال سابقه خدمت به عنوان پزشک و همکاری با بیمارستان های امیر اعلم تهران ، رضوی ‌مشهد و غیره
    انجمن متخصصین داخلی
    عضو انجمن فوق تخصص گوارش و کبد ایران
    عضو انجمن فوق تخصص گوارش و کبد آلمان

خدمات

    آندوسکوپی بیهوشی و کولونوسکوپی تشخیصی و درمان درمانی بدون درد
    درمان و تشخیص هموروئید بدون درد و بدون نیاز به جراحی
    تشخیص و درمان کبد چرب و بیماری های کبدی
    غربالگری و تشخیص به موقع سرطان های گوارشی
    تشخیص و درمان بیماری های معده
    درمان پولیب های معده و روده توسط آندوسکوپی
    تشخیص و درمان آندوسکوپی واریس معده و مری
    تشخیص و درمان سرطان های دستگاه گوارش معده و روده

آدرس: مشهد ، بلوار کوثر ، بین کوثر ۲ و ۴ ، ساختمان فارابی ، طبقه دوم ، مطب دکتر مهدی افضل آقایی

تلفن تماس: ۰۵۱۳۸۷۰۴۰۶۶
دکتر محمد کلانی
دکتر محمد کلانی

دکتر محمد کلانی فوق تخصص بیماری های دستگاه گوارش کبد و آندوسکوپی می باشد. وی دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذراند که سپس با کسب معدل ممتاز از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد و در سال ۱۳۷۴ وارد تخصص بیماری های داخلی در دانشگاه تهران شد و در سال ۱۳۸۱ برای گذراندن رشته فوق تخصصی گوارش بالغین با کسب رتبه اول کشوری اقدام کرد و توانست در سال ۱۳۸۳ فارغ‌التحصیل شود.

سوابق کاری

    عضو سابق هیئت علمی پژوهشی دانشگاه تهران
    شرکت در دوره تکمیلی انجام آنتروسکوپی در هلند و اخذ گواهی علمی در این زمینه
    عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران
    عضو کانون هم اندیشی سرطان روده بزرگ بیمارستان امام خمینی دانشگاه تهران
    عضو انجمن متخصصین داخلی ایران
    عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران
    شرکت در کنگره های متعدد داخلی به عنوان سخنران
    ارائه چندین مقاله در زمینه بیماری های دستگاه گوارش

خدمات

    درمان بیماری های مربوط به دستگاه گوارش
    آندوسکوپی
    کونولوسکوپی

آدرس: تهران ، بلوار مرزداران ، تقاطع اشرفی اصفهانی ، جنب بانک تجارت ، شماره ۲۰۴ ، واحد ۹

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۲۶۱۵۸۰
دکتر مهدی احمدیان
دکتر مهدی احمدیان

دکتر مهدی احمدیان متولد سال ۱۳۵۱ در دهاقان ، دارای بورد فوق تخصصی گوارش و کبد می باشد. وی با کسب رتبه ممتاز کشوری موفق به قبولی در رشته فوق تخصص گوارش و کبد در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شد.

ایشان هم اکنون به عنوان کارشناس ارشد سازمان بیمه سلامت در این سازمان ارائه خدمت می کند.

سوابق کاری

    کسب گواهینامه مقاله نویسی از نمایندگی دانشگاه سانفرانسیسکو آمریکا در ایران
    راه‌اندازی بخش آندوسکوپی در شهرستان فریدن
    ارائه خدمت به مدت چهار سال در منطقه محروم فریدن
    راه اندازی بخش فوق تخصصی آندوسکوپی بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی شهر و انجام اولین آندوسکوپی در بیمارستان
    انتخاب به عنوان پزشک نمونه درمانگاه ثامن الائمه
    دریافت لوح تقدیر به خاطر نجات بیمار و درمان قطعی و پیگیری بیماری

روزهای حضور در بیمارستان آیت الله کاشانی:

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه

روزهای حضور بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی شهر:

روزهای شنبه ، یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۲ ظهر
دکتر حامد زمانی

دکتر حامد زمانی

دکتر حامد زمانی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران دارای بورد تخصصی بیماری های داخلی و بورد فوق تخصصی بیماری های گوارش کبد و کیسه صفرا و عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران می باشد.

خدمات

    آندوسکوپی
    کولونوسکوپی
    فیبرواسکن

آدرس: تهران ، فرمانیه ، تقاطع پاسداران ، ساختمان ۲۲۲ ، طبقه سوم

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۸۳۲۳۰۰
 دکتر فاطمه زالی

 دکتر فاطمه زالی

دکتر فاطمه زالی فوق تخصص گوارش ، کبد و آندوسکوپی دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی تبریز می باشد و تخصصی خود را در سال ۱۳۹۲ از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد و سپس برای دریافت مدرک فوق تخصصی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و در سال ۱۳۹۲ موفق به اخذ آن گردید. ایشان همچنین دارای بورد فوق تخصص گوارش ، کبد آندوسکوپی نیز می باشد.

خدمات

    آندوسکوپی
    کولونوسکوپی
    برداشتن پولیپ های معده و روده
    تست تنفس
    میکروب معده و بالون معده

آدرس: تهران ، سعادت آباد ، میدان شهید تهرانی مقدم ، نبش ۱۶ غربی ، ساختمان کاج ، طبقه ۳ ، واحد ۱۵

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۳۶۷۶۱۶
بهترین دکتر گوارش و کبد کیست؟

بسیاری از افرادی که زمینه بیماری‌های گوارشی دارند ، در مرحله اول به پزشک عمومی مراجعه کرده اند و بعد از آن ، از وجود مشکل خود در دستگاه گوارشی باخبر شدند. حتما برای این دسته افراد چنین سوال پیش آمده است که بهترین دکتر گوارش و کبد چه کسی است؟  و یا چگونه می توان بهترین دکتر گوارش و کبد را انتخاب کرد؟

در ادامه این مقاله به یکسری معیارها می پردازیم که برای انتخاب بهترین دکتر گوارش و کبد می توان آنها را به کار گرفت. به طور کلی هر فردی برای انتخاب دکتر در هر زمینه ای معیار های شخصی خودش را دارد. اما ما در این مقاله به یکسری معیارهای اصلی پرداخته ایم  که به شما کمک می کند یک انتخاب ایده آل داشته باشید تا درمان بیماریتان به بهترین شکل ممکن انجام شود.

بهره مندی از به روز ترین تکنیک های درمانی

همه ما میدانیم ، در عصر جدید ، علم پزشکی در حال تغییر و روش های درمانی جدید روی کار آمده است. بنابراین دکتری که شما انتخاب می کنید به عنوان بهترین دکتر گوارش و کبد باید برای یادگیری روش های جدید پیشرو باشد و سعی کند مهارت و دانش خود را به روز نگه دارد.

یک دکتری که خدمات پیشرفته ای ارائه می دهد ، همیشه درمان بیماران با سرعت بیشتری به نتیجه می رسد. بنابراین سعی کنید قبل از هر کاری از نحوه خدمات و روش های درمانی پزشکی انتخاب شده با خبر شوید.

دارای مدرک فوق تخصصی معتبر

داشتن یک مدرک معتبر از یکی از بهترین دانشگاه های داخلی و خارجی تاثیر زیادی بر روی سطح عملکرد پزشک دارد. معمولا پزشکانی که دانش و علم خود را در دانشگاه های معتبر کسب کرده اند ، از بینش کامل تری در زمینه تخصص خود برخوردار هستند. پس برای انتخاب بهترین دکتر گوارش و کبد به این نکته دقت داشته باشید. همچنین می توانید با مراجعه به صفحات و وب سایت های رسمی متخصصان ، از سوابق تحصیلی آنها اطلاعات کافی به دست آورید.

دارای سابقه چندین ساله فوق تخصص غدد

معمولا بیشتر افراد برای مراجعه به یک متخصص میزان سابقه کاری آن را در نظر می گیرند. یعنی یک متخصصی که سال هاست در زمینه درمان بیماری های گوارش و غدد فعالیت دارد ، مورد اعتماد بیشتری از مردم قرار می‌گیرد. بنابراین برای انتخاب بهترین دکتر گوارش و کبد به میزان سابقه کاری خود توجه کافی داشته باشید.
 وظیفه یک متخصص گوارش

یک متخصص گوارش به عنوان بهترین دکتر گوارش و کبد وظیفه دارد نسبت به تمام بیماران خود تمام مراحل درمانی را به طور دقیق انجام دهد. زمانی که یک بیمار به یک متخصص گوارش مراجعه می‌کند ، پس از شرح مشکلات به وجود آمده ، متخصص گوارش باید معاینات لازم را انجام دهد تا بتواند نوع بیماری را به دقت تمام تشخیص دهد.

چرا که درمان بیماری هرگز نمی تواند بدون تشخیص درست انجام شود. سپس با تایید نوع بیماری ، بهترین راهکار را برای درمان بیمار انتخاب کند.به طور کلی یک متخصص گوارش در زمینه بیماری های مربوط به قسمت های مختلف دستگاه گوارش فعالیت دارند که این قسمت ها شامل موارد زیر می باشد:

    مری
    معده
    روده کوچک
    روده بزرگ
    مجاری صفراوی
    کبد
    کیسه صفرا
    پانکراس
    راست روده
    روده بزرگ
    روده کوچک

برخی از بیماری های مربوط به این تخصص شامل مواردی مانند بیماری سل ایکات پولیپ کلاس سرطان روده بزرگ هموروئید سندروم روده تحریک پذیر سرطان معده زخم گوارشی هپاتیت ویروسی بیماری کبدچرب بیماری‌های صفراوی و غیره می باشد
زیر شاخه های تخصص گوارش

ممکن است بعضی از متخصصین گوارش به صورت تخصصی در زمینه خاصی از دستگاه گوارش فعالیت داشته باشد و به درمان اختلالات نواحی خاص آن بپردازند. برخی از زیرشاخه‌های تخصص گوارش شامل موارد زیر می باشد:

    بیماری های التهابی روده
    اختلالات کبد
    تحرک دستگاه گوارش
    جراحی کودکان و گوارش
    بیماری‌های نورولوژی
    سران کولورکتال
    آندوسکوپی مداخله‌ای

نیاز مردم امروز به متخصصین گوارش

با توجه به سبک زندگی امروزی و آمارهای به دست آمده از بیماری‌های گوارشی فراوان ، میزان نیاز افراد  به متخصصین گوارش بسیار بالا رفته است‌.  از آنجا که عوامل مختلفی بر روی دستگاه گوارش تاثیر مستقیم می گذارد ، باعث افزایش روز به روز بیماری های گوارش خواهد شد. عواملی مانند رژیم‌های غذایی خودسرانه ، کم تحرکی ، افزایش استرس و اضطراب در زندگی روزانه باعث برهم ریختگی دستگاه گوارش خواهد شد. بنابراین در صورت مشاهده هرگونه مشکل در دستگاه گوارش خود بهتر است هر چه سریعتر به یک متخصص گوارش مراجعه کنید تا درمان شما هر چه سریع تر انجام شود.

دکتر افسانه صدیقی

بهترین دکتر داخلی و گوارش شهرک گلستان ( راه آهن )

  • متخصص داخلی، گوارش، آندوسکوپی
  • بیماری های غدد (دیابت و تیروئید)
  • کلیه و ریه
  • بورد تخصصی از دانشگاه تهران
  • طرف قرارداد با کلیه بیمه ها
  • ویزیت در منزل

آدرس: تهران، منطقه 22، شهرک گلستان (راه آهن)، بلوار امیرکبیر، بین کاج و هاشم زاده، جنب داروخانه، پلاک 203

تلفن: 09126048770 - 44778046