خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

بهترین پیش فروش آپارتمان و ویلایی در منطقه ۲۲ تهران دریاچه چیتگر ( سرمایه گذاری ) کدامند؟

بسیار مهم است و شاید مسئله اصلی کسانی که قصد سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران شامل شهرک راه آهن (گلستان) و دریاچه چیتگر ، این مطلب باشد که با توجه به تعداد بالای پروژه های در حال اجرا در منطقه ۲۲ تهران کدام گزینه سودآوری بیشتری خواهد داشت؟ چگونه بهترین انتخاب و سرمایه گذاری را انجام دهیم.

اگر در هر منطقه ای بغیر از منطقه ۲۲ تهران این سوال را می پرسیدید . ابتدا پروژه های تجاری  بعد پروژه های اداری و در آخر پروژه های مسکونی جوابی بود که شما از کارشناسان یا مشاوران املاک مواجه می شدید. در حوالی دریاچه چیتگر  اول پروژه های اداری بعد پروژه های تجاری یا مسکونی توصیه می شود.

ما در منطقه ۲۲ تهران (شهرک راه آهن و گلستان و دریاچه) بزرگترین پروژه تجاری خاورمیانه را با حدود 2.2 میلیون متر مربع تجاری داریم که بصورت 5 ساله به برند های بسیار مطرح جهان اجاره داده میشود.

درضمن از زاویه دیگر تنها شانس رشد و ترقی برای پروژه های تجاری در منطقه ۲۲ تهران دریاچه چیتگر و محله ما را می توان مراکز تجاری در حال ساخت در حاشیه دریاچه جیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس) دانست آن هم فقط بخاطر دریاچه چیتگر که قطب اصلی  و یا معرف اصلی منطقه ۲۲ تهران میباشد

اما در مقابل پروژه های اداری بخاطر منظره و چشم انداز منحصر بفرد پروژه های اداری در حال ساخت در منطقه ۲۲ تهران دریاچه چیتگر  میتوانند ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ داشته باشند. وب سایت محله ما معرفی خوبی از مشاور املاک های شهرک راه آهن و دریاچه چیگتر نموده است.

پروژه های مسکونی در این محله ها نیز بخاطر آب و هوای بسیار خوب این منطقه و دسترسی بسیار عالی به شاهراه های اصلی تهران میتوانند آینده مناسبی داشته باشند.

با توجه به افزایش قیمت آپارتمان در سال های اخیر در کنار کاهش قدرت خرید مشتریان قراردادهای پیش فروش ساختمان از رونق بسیاری برخوردار شدند. وقتی به آمار حداقل یک دهه گذشته بازار مسکن توجه شود، می توان به این نکته رسید که همراه با افزایش قراردادهای پیش فروش مسکن، دعواهای حقوقی مرتبط با آن نیز رشد چشمگیری داشته است.

برخی شروط در ضمن قراردادهای پیش فروش آپارتمان می‌تواند از این مسائل جلوگیری کند. برای این امر باید در تنظیم قرارداد پیش فروش آپارتمان طرفین دقت داشته باشند، زیرا در این معامله ملک قابل رویت نیست تا خریدار کلیه امکانات ملک را با یک نگاه بسنجد و با قید یک عبارت ساده «ملک به رویت خریدار رسید و وی از کلیه کم و کیف مورد معامله اطلاع دارد » فروشنده سلب مسئولیت نماید. همچنین شاید صرفاً توافق شفاهی باعث رفع ابهامات طرفین نشود و برداشت هر شخص از توافقات متفاوت و نهایتاً منجر به اختلاف شود؛ پس نتیجتاً باید کلیه شرایط و توافقات مکتوب و مورد امضای طرفین قرار گیرد.

برای تنظیم قرارداد پیش فروش آپارتمان در ابتدای امر باید مشخصات طرفین از جمله نام و تاریخ تولد و شماره شناسنامه و نشانی و شماره تماس و… قید و همچنین باید مشخص شود، فروشنده چه سمتی دارد و آیا می‌تواند در مورد ملک معامله‌ای انجام دهد. ممکن است فروشنده مالک زمین و صاحب سند باشد و یا شاید سازنده ملک است که بر اساس توافقات سهمی از آپارتمان در حال ساخت را دارد. پس مهم‌ترین مسأله در آغاز کار این است که مشخص شود، آیا فروشنده می‌تواند ملک را منتقل کند یا خیر؟

بسیاری از دعاوی به دلیل بی توجهی خریداران به همین امر صورت می‌پذیرد که مدارک فروشنده از جمله سند ملک، قرارداد ساخت و یا مشارکت و نحوه تقسیم ملک بین مالک و سازنده و… را به دقت مطالعه و بررسی نمی‌نمایند و با مدارک شناسایی فروشنده از جمله شناسنامه و کارت ملی تطبیق نمی‌دهند و حتی برخی این امر مهم را به افراد مستقر در بنگاه املاک می‌سپارند که خود منشأ بسیاری از اختلافات و سوء استفاده‌هاست.

بند بعدی قرارداد پیش فروش آپارتمان مشخصات مورد معامله است که باید به دقت و با جزییات کامل ذکر شود؛ از جمله مساحت و طبقه و واحد و شماره ثبت ملک اصلی است در ادامه مورد معامله باید منضمات آپارتمان که عرفا جز ملحقات ملک است ذکر شود؛ از جمله اشتراک برق، آب، تلفن، گاز و… و پارکینگ و انباری است که ترجیحاً محل پارکینگ و انباری نیز باید ذکر شود.]dj'v

در بند بعدی این قرارداد باید مشخصات ملک از جمله نقشه و تعداد اتاق‌خواب‌ها، کمد دیواری، جنس مصالح ( رنگ، شیرآلات، دستگیره، سیم‌کشی، رادیاتورها، آیفون، درب‌ها، کلید و پریز، کولر، کابینت، سرویس بهداشتی و… ) ذکر که هر یک از موارد خود ممکن است باعث بروز اختلاف و مشکلات شود.

بند بعدی قرارداد پیش فروش آپارتمان مشخصات فنی و معماری ساختمان که کاربری زمین، زیربنای کل ساختمان، تعداد طبقات، واحدها، نوع مصالح مصرفی ساختمان، نمای بیرونی، سیستم گرمایشی و سرمایشی باید ذکر گردد. می‌توان برای ضمانت اجرای این تعهدات عنوان کرد، ملک هر کدام از این شرایط را نداشته باشد با توجه به نظر کارشناس از ثمن معامله کاسته می‌شود و یا خریدار حق فسخ معامله را دارد.

بهای ملک و چگونگی پرداخت آن نیز امری است که باید با دقت و با جزییات در قرارداد پیش فروش آپارتمان اعلام شود. معمولاً بهترین شیوه، الزام خریدار به پرداخت قسمتی از بها بر اساس مراحل پیشرفت کار است که با رسیدن به هر مرحله که زمان آن نیز در قرارداد پیش فروش آپارتمان تعیین می شود، خریدار ملزم به پرداخت اقساط خود است؛ که در صورت عدم پرداخت فروشنده می‌تواند برای خود حق فسخ قائل شود و یا به صورت روزشمار خسارت تعیین گردد و یا به تعداد روزهای دیرکرد فروشنده نیز می‌تواند تحویل ملک را به تأخیر بیندازد.

معمولاً بخشی از مبلغ قابل پرداخت در معامله به زمان تنظیم سند رسمی در دفترخانه موکول می‌گردد که پیشنهاد کارشناسان این است که تفاوت قیمت ملک بدون سند ( اصطلاحاً قولنامه‌ای ) و ملک سنددار برای زمان تنظیم سند باقی بماند تا به هر دلیلی فروشنده از تنظیم سند رسمی کوتاهی نمود خریدار مغبون و متضرر نشود، تا اگر عدم تنظیم سند منجر به اقامه دعوای الزام تنظیم سند رسمی شد که هزینه‌های اجرای آن ناچار توسط خریدار باید پرداخت شود تا اجرای حکم محقق گردد را بتوان از مبلغ برداشت نمود و تهاتر کرد

مسأله دیگری که در تعهد تنظیم سند رسمی باید مورد توجه قرار گیرد اینکه شخص متعهد و فروشنده آیا سند رسمی یا وکالت‌نامه رسمی از صاحب سند برای این امر دارد یا خیر؟ که در صورت منفی بودن پاسخ، تعهد وی هیچ الزامی برای صاحب سند به وجود نمی‌آورد و این امر خود موجب مشکلات متعدد طرفین می شود.

یکی از شروط مهم قرارداد پیش فروش آپارتمان، تعیین تاریخ تحویل ملک است که باید برای اجرای آن ضمانت اجرای محکمی قرار داد؛ که در صورت تأخیر خریدار بتواند کلیه ضررهای خود را جبران نماید. با توجه به مسائل مختلفی که سازندگان با آن درگیرند، در تلاش‌اند زمان تحویل ملک را برای جلب خریدار کوتاه جلوه دهند و معمولاً به دلایل مختلف نمی‌توانند به تعهد خود پایبند باشند که این امر موجب ضرر خریداری می‌شود که برای سکونت در ملک خود برنامه‌ریزی نموده و هر روز تأخیر موجبات سختی و ضرر مالی وی می‌گردد، یکی از بهترین ضمانت اجراهای تعهد تحویل ملک خسارت تأخیر روزانه بر اساس قیمت اجاره همان ملک است تا جبران خسارت خریدار را نماید.

 

چگونه اسباب کشی راحت با شرکت باربری مناسب داشته باشیم؟

چگونه اسباب کشی راحت با شرکت باربری مناسب داشته باشیم؟

شعار تبلیغاتی زیر بنای یک کسب و کار و معرفی یک برند است. معمولا شعارهای کسب و کار زیادی از برندها و شرکت های مختلف میان مردم پخش می‌شود اما یک شعار تبلیغاتی تبلیغاتی گیرا و جذاب خوب می‌تواند اقبال مردم به آن کسب و کار را افزایش دهد و در راستای موفقیت برند کمک های زیادی بکند.

 

ارزان بار کنید

ارزان ببرید.

ارزان جابجا کن.

ارزان حمل کنید.

بهترین در اسباب کشی

بیشتر برسانید.

بارت با ما

بار با ما

بارتان، کارمان

تحویلی بیشتر

تحویل بیشتر

جنوب به شمال

حرکت به سمت مقصد

کیفیت بدون سوال

در دسترس ایم.

در جاده و در زمان

در جاده و به وقت

ساحل به ساحل

شمال به جنوب

شاهراه باربری کشور

کوتاه ترین راه اسباب کشی

ناوگان ما را ناوگان خود کنید.

میانبری نیست.

ما همیشه برای شما آماده ایم.

ما تحویل می دهیم.

ماشین موفقیت شما

 


حمل بار از مهم ترین اقداماتى است که هر روزه به نحوى و در حوزه های  مختلفى از اثاث کشى منازل گرفته تا حمل بارهاى سنگین صورت مى گیرد.
همچنین وجود باربرى هاى اینترنتى نیز در روزگار کنونى غیرقابل انکار بوده چراکه در مواردى حتى گزینه منتخب مردم خواهد بود؛ اما دلیل این انتخاب و جایگزینى چه چیزى مى تواند باشد؟
باتوجه با متغیر بودن سطح اقتصادى زندگى افراد قطعا کاهش قیمت در کالاها و حمل آنها موثر و بسیار مهم تلقی می شود.
در همین راستا به دنبال چند تن از افراد و شرکت هایی رفتیم که در  این حوزه مشغول می باشند تا صحت این موضوع و امر را پیگیر شویم.
یکی از این شرکت ها که البته تمایل به بردن نام خود و شرکت خود را ندارد، در خصوص اعلام قیمت ها و مبالغ اخذ شده از مردم بیان داشت: قیمت ها توسط افراد و شرکت ها دارای نوسان بوده و همواره در مواردی نیز با قیمت اتحادیه نیز هماهنگ نیست.
وی ادامه داد: عدم همخوانی قیمت ها با قیمت استاندارد و اعلام شده از سوی اتحادیه، عدم تمایل مردم به پرداخت این مبالغ بوده است.
این فرد همچنین اضافه کرد: البته وجود شرکت های حمکل بار اینترنتی را نیز نباید نادیده گرفت چراکه وقتی حمل بار اینترنتی با مبلغ کمتری امر حمل بار را انجام می دهد، شرکت ها نیز مجبور به نرخ شکنی و اعلام نرخ هایی پایین تر از مبالغ اتحادیه شده اند.
طبق سخنان این چند تن از فعالان عرصه حمل بار در شهرستان های کشور، اینگونه می توان قلمداد کرد که باید توجه ویژه ای به امر حمل بار در کشور داشت که در این صورت یا باید با کاهش نرخ حمل بار از سوی اتحادیه روبه رو شویم و یا ادامه امر نرخ شکنی در شهرستان ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 


در میان مشکلاتی برای خرید یا اجاره منزل مساله مهم دیگری وجود دارد و آن هم اسباب کشی و جابجایی است اگر مستاجر باشید شاید هر سال با این نیاز مواجه شوید و سختی آن ذهنتان را مشغول و استرس بیش تری را به شما تحمیل کند چرا که حمل اثاثیه منزل از جمع آوری تا حمل و چیدن آن در منزل جدید گاه بدون برنامه ریزی و مهارت ناممکن به نظر می آید.
نیاز به جابجایی و حمل اثاثیه و در کل حمل و نقل باعث شکل گیری شرکت های باربری شده است و در شهرهای بزرگ نقش آن و کیفیت خدمات رسانی به خوبی احساس می شود ،با یک نگرش واقع بینانه می توان دریافت که باربری منازل که هدف بحث ماست برای مشتریان این کار بسیار حساس و حیاتی است.
لابد شنیده باشید که سه بار اثاث کشی معادل یک بار آتش سوزی است شاید در این مثال اغراق باشد اما اگر قرار باشد هر بار مقداری از لوازم منزل به خاطر جابجایی آسیب ببیند و یا از بین برود هزینه ی گزافی را روی دست خانواده ها می گذارد.
پس ضرورت احتیاط در باربری که از مهارت و تجربه ی شخص ناشی می شود جزء لاینفک باربری است و هم چنین وجود راهی برای جبران خسارت یا بیمه باربری از الزامات مهم در شغل باربری است.

 خسارت ناشی از بی احتیاطی کارگران در این امر طبیعی است اما برای جبران اقدام منطقی صورت نپذیرفته و معمولا با چشم پوشی مشتری حل می شود.
حالا باید ببینیم این دغدغه در شغل باربری شهرک راه آهن منطقه 22 تهران شاغلین در آن هم هست؟ نگاه کارگران به این رسته چگونه است؟ آیا تفاوتی در حمل محموله های صنعتی و لوازم خانگی قائل می شوند و این که این شغل جایگاهی مناسب در جامعه  پیدا کرده است؟
از این دست سوالات بسیار است اما در این فرصت به بررسی باید هایی می پردازیم که نیاز و اهمیت ویژه ای از نظر مشتریان این کار که طیف وسیعی از مردم را شامل می شود؛ وجود دارد.
آماده سازی برای حمل یا بسته بندی و جمع آوری وسایل منزل برای جابجایی به دلیل این که می تواند در سالم ماندن وسایل کمک شایانی بکند حائز اهمیت و چه بهتر که این بسته بندی توسط افراد متخصص انجام شود تا علاوه بر این که کار را برای مشتری راحت کند به اصل کار جان هم ببخشد .
جمع آوری و بسته بندی که باید آن جزء خدمات باربری منزل دانست بسیار کم رنگ است و حتی در خدمات بسیاری از شرکت ها وجود ندارد . بسته بندی در کارتن های از پیش تعبیه شده و استاندارد و نحوه کنار هم چیدن وسائل اگر رعایت شود ارزش دو چندانی به کار می دهد و از خسارت های احتمالی می کاهد
انتقال و حمل لوازم که به صورت دستی انجام می شود مهارت خاصی  دارد و افراد ماهر و خبره در این کار می طلبد ؛ احتیاط و نحوه گرفتن و چگونگی حمل لوازم توسط افراد نکته ی ضروری است و بیش ترین آسیب در این مرحله به لوازم می رسد افتادن از دست کارگر یا برخورد لوازم بزرگ به اطراف هم به لوازم هم به شخص صدمه می زند.
برای موفقیت در این شغل علاوه بر جسم قوی داشتن علاقه بسیار مهم است کارگری که بی رغبت و بی میل به این کار وارد شود هم برای خود و هم مشتری خطر آفرین است ، داشتن روحیه تیمی و همکاری با سایر افراد و داشتن نشاط صبر و حوصله می تواند سختی کار را ناچیز کند و لذت و خاطره ی زیبایی را ایجاد کند.
جوابگو بودن و مهارت و تسلط به کار در کنار داشتن روابط خوب و رفتار شایسته و نشاط هنگام کار هم چنین لباس یک دست و منظم و سایر فاکتورهای رفتاری حس اطمینان را به مشتری انتقال می دهد و از نگرانی های آن را مرتفع می سازد.

 قیمت های باربری و اسباب کشی همیشه به عنوان دغدغه ای برای خانواده هایی که نیاز به جا به جایی اسباب خود دارند بوده و هست لذا با توجه به این موضوع گروه باربری-اتوبار اقدام به راه اندازی بخشی برای نمایش قیمت ها و تعرفه راه انداختیم.

طبق اعلام اتحادیه باربری و اتوبار تعرفه حمل بار و اسباب کشی و حمل اثاثیه  ( در شهرک راه آهن ( شهرک گلستان ) منطقه 22 تهران ) به ترتیب زیر می باشد.
لازم به ذکر است که هزینه های فوق مربوط به 3 ساعت بود و برای هر ساعت اضافه مبلغی دریافت می گردد.

 

قیمت کرایه خاور

محدوده

روزهای عادی

پنج شنبه و جمعه

هر ساعت اضافه

شرق

200.000

220.000

50.000

غرب

220.000

240.000

50.000

شمال

220.000

240.000

50.000

جنوب

250.000

270.000

50.000

حومه نزدیک

250.000

270.000

50.000

حومه دور

330.000

370.000

60.000

 

همچنین در صورت نیاز شما می توانید در صورتی که نیاز به نیروهایی مانند کارگر نظافتی، کارگر فنی و ... قیمت مربوطه را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

خدمات

کارگر نظافتی

به ازای 3 ساعت اول

70.000

کارگر فنی

به ازای 3 ساعت اول

200.000

بارنامه کارگر حمل بار

به ازای 3 ساعت اول

70.000

بارنامه کارگر بسته بندی

به ازای 3 ساعت اول

70.000

بارنامه کارگر چیدمان

به ازای 3 ساعت اول

70.000

بارنامه کارشناسی

به ازای 3 ساعت اول

50.000