خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

بهترین راه های افزایش خلاقیت چیست؟

همه ما با واژه خلاقیت کاملا آشنا هستیم. اما واقعیت این است که آنچه به‌عنوان تعریف خلاقیت می‌شناسیم، دقیق نیست. وقتی قرار می‌شود به فردی جوان توصیه‌هایی درباره فرایند خلاقیت، انجام کارها با روشی متفاوت و جالب بدهید، متوجه می‌شوید تعاریف‌تان از خلاقیت چندان هم دقیق نیست. اصلا نگران نباشید. کافی است توصیه‌های زیر را بخوانید و درک کنید. آن ‌وقت می‌توانید به‌ راحتی داد سخن بدهید و برای افراد کم‌ سن‌تر از خودتان درباره‌ بهبود خلاقیت سخنرانی کنید.

 

۱.  همه خلاق هستند و خلاقیت را کم یا زیاد دارند

خیلی از افراد در مورد خلاقیت خود تردید دارند. این دیدگاه کاملا اشتباه است. بی‌اغراق، همه‌ی ما خلاق، باهوش و توانمند هستیم. خلاقیت فقط به خلق آثار هنری در حد پیکاسو یا نواختن قطعه‌ای موسیقی مانند باخ ختم نمی‌شود. وقتی مادری در تربیت فرزند خود، از روشی خلاقانه استفاده می‌کند، به همان اندازه وارد فرایندی خلاق شده است. سایر فعالیت‌هایی که به‌نظر عادی و معمولی می‌آیند هم دقیقا به همین ترتیب است. شما می‌توانید در روابط‌تان، حل مسائل، چیدن کمد لباس‌هایتان و ایده‌های مختلف، خلاق باشید و متفاوت عمل کنید. پس خودت را دست‌کم نگیر دوست من. تو همان اندازه خلاق هستی که من و من هم به همان اندازه خلاق هستم که تو. بستر و جایگاهی که خلاقیت هر کدام‌مان متبلور می‌شود با هم متفاوت است. اگر خلاقیت خاصی نیز در هیچ‌یک از کارهایمان بروز نمی‌یابد، علتش وجود نداشتن خلاقیت نیست. خیلی از دلایل مانند بی‌انگیزگی می‌تواند عامل خاموشی موتور خلاقیت باشد.

 

۲. هیچ‌ وقت ارزش خلاقیت را فراموش نکنید

آیا کاری که انجام می‌دهید، دست‌تان را برای ابراز خلاقیت چندان باز نمی‌گذارد؟ گاهی‌ اوقات در زندگی چنین مقاطع زمانی پیش می‌آید. در این زمان‌ها باید روی نتایجی که خلاقیت بیشتری در اختیارتان می‌گذارد، حساب کنید. تلاش برای انجام متفاوت کارها و به‌کارگرفتن خلاقیت باعث می‌شود تا عملکرد بهتری داشته باشید. حتی تحقیقات نشان می‌دهد، کارمندانی که خلاقیت بیشتری در انجام وظایف خود به‌کار می‌گیرند، مشارکت بهتر و یاری‌رسانی بیشتری در پیشبرد امور دارند. این خلاقیت با انجام کارهای جانبی در کنار شغل و وظیفه‌‌ی اصلی تقویت می‌شود. علت این است که کارهای جانبی و پروژه‌هایی که کنار فعالیت‌های اصلی پیگیری می‌شوند، ریسک کم‌تری دارند و ضمن اینکه فشار جدی به شما وارد نمی‌کنند، باعث شکوفایی خلاقیت بیشتر می‌شوند. همچنین به دلیل ریسک کم‌شان شما را محدود نمی‌کنند و لذت‌بخش هستند. درواقع، سه مؤلفه‌ی اصلی این فعالیت‌ها لذت، ریسک کم و فشار اندک است.

 

۳. برنامه‌ای منظم برای تقویت خلاقیت داشته باشید

سامرست موآم نویسنده شهیری است که در ساعت مشخصی با جوشش چشمه‌ی خلاقیتش روبه‌رو بوده است. او گفته همیشه ساعت ۹ صبح خلاقیت و الهام به او هجوم می‌آورده است. شاید تعجب کنید، ولی برای خلاقیت بیشتر و توسعه‌ی این ویژگی باید برنامه‌ای تنظیم کنید و ورود به فرایند مؤثر خلاقیت را با برنامه در خود تقویت کنید. زمان خاصی از روز را برای تقویت خلاقیت در خود مدنظر قرار بدهید. اگرچه به‌نظر می‌رسد جوشش چشمه‌ی الهام و خلاقیت آنی و بدون برنامه شکل می‌گیرد، باید بگوییم که این‌طور نیست. در فرایند برنامه‌ریزی‌شده برای خلاقیت با گزینه‌های مختلفی که عامدانه طرح می‌کنید، امکان بروز فکری آنی و خلاق فراهم می‌شود. پس تلاش برای خلاقیت را دست‌کم نگیرید. اگر صبر کنید تا خلاقیت ناگهان در منزل‌تان را به‌صدا دربیاورد، احتمال خوشامدگویی به آن تقریبا صفر خواهد بود. درعوض، برنامه‌ی روزانه و مدام باعث تقویت فعالیت‌های مغزی‌تان می‌شود. همچنین ارتباطات و مدارهای عصبی در مغز تقویت می‌شوند که تمرینی گسترده برای رشد است.

 

۴.  محدودیت‌ها تفکر واگرا را برطرف کنید

شاید کمی دشوار باشد اما خیلی از بزرگان معتقدند که آدمی در محدودیت‌ها ستاره می‌شود. محدودیت‌هایی که با آن رو‌به‌رو هستید، در زمینه‌های مختلفی سد راه می‌شوند مثلا محدودیت زمانی، انرژی یا کمبود منابع. هر چقدر زمان کم‌تری برای ابراز خلاقیت به شما داده بشود، باز هم امکان مطابقت خود با محیط بیشتر و بیشتر می‌شود. بسیاری از فعالیت‌های هنری تنها در زمانی اندک صورت می‌گیرند. نقاشی‌هایی که به‌سرعت کشیده می‌شوند و طرح‌های مختلفی که تنها در چند ثانیه به شاهکار بدل می‌شوند، همه و همه نشان‌گر این هستند که محدودیت نباید مانعی بر سر راه خلاقیت باشد.

 

۵. شکست بخورید اما دچار رکود نشوید

دشمن درجه یک بیشتر ما ترس است. از شکست می‌ترسیم، از دسته‌اول نبودن ایده‌هایمان و ابراز آن می‌ترسیم، از حرف دیگران می‌ترسیم و… . بله فهرست این ترس‌ها دراز و طولانی است. یادتان باشد اقدام از هر گام دیگری مهم‌تر است. همین‌که با ترس‌های خود مقابله کنید و جرئت شروع‌کردن داشته باشید، کافی است. مهم نیست که نتیجه‌ی تلاش شما چندان دندان‌گیر نیست، مهم نیست که برآمد و خروجی کارتان زشت یا حتی خراب از کار دربیاید؛ مهم این است که گام برداشتن در مسیری را آغاز کرده‌اید.

 

این یعنی از خیلی‌های دیگر یک بر هیچ جلو هستید. در هر حال شما وارد فرایند خلاقیت شده‌اید. شاید در طیف و گستره‌ی خلاقیت جایگاه مناسبی را کسب نکرده باشید اما به هر حال جای رشد دارید و می‌توانید به سمت جلو حرکت کنید. وقتی با ترس حتی وارد گود هم نمی‌شوید، رخوت و رکود همه‌ی وجودتان را فرا می‌گیرد.

 

۶. ایده‌های خلاقانه را آزاد کنید

ایده‌های خوب و خلاق را ابراز کنید. شاید نتیجه‌ی مطرح‌کردن ایده‌ای خوب چندان که انتظار دارید، به‌خوبی پیش نرود یا نتیجه در ذهن و روی کاغذ خیلی بهتر از عمل باشد، اما مهم نیست. مهم این است که جرئت ابراز داشته باشید و با تخلیه و آزادکردن افکار خود مسیری پُررفت‌و‌آمد از ایده‌های ناب و تازه در ذهن‌تان ایجاد کنید.

 

۷. سبک و سلیقه‌ی خود را پیدا کنید

زمینه‌ی مورد‌علاقه‌ی فعالیت‌تان هر چه که هست، باید در آن تمرین کنید. این تمرین از طریق پیگیری مطالب، اخبار و هر آنچه که پیرامون علاقه‌مندی‌هایتان وجود دارد، شکل می‌گیرد. مانند آهنربا اطلاعات مختلف را به خود جذب کنید. بخوانید و بشنوید و ببینید. با این کار کم‌کم، سلیقه‌‌ی خودتان را پیدا می‌کنید و صاحب سبک می‌شوید. وقتی بدانید چه چیزهایی را دوست دارید و چه چیزهایی برای‌تان جالب نیست، بهتر می‌توانید برای ابراز خلاقیت فکر کنید.

 

۸. به‌دنبال چیزهای الهام‌بخش باشید

خود را در معرض چیزهایی قرار بدهید که برای‌تان الهام‌بخش هستند. باید دقت کنید و ببینید که چه چیزهایی باعث الهام‌بخشی بیشتر به شما می‌شوند. برای بعضی از افراد چشمه‌ی خلاقیت در ناامیدی شروع به جوشش می‌کند و در برخی دیگر از افراد رویاپردازی روزانه موجب تحریک خلاقیت می‌شود. تفاوت نویسندگان و هنرمندان خلاق با دیگران در این است که می‌دانند چگونه فرایند خلاقیت را مدیریت کنند. یعنی این دسته از افراد می‌دانند که چگونه و چطور از ایده‌ها بهره ببرند؛ این افراد لزوما از دیگران ایده‌های بیشتری ندارند، بلکه با تمرکز بر توسعه‌ی توانایی کسب ایده‌های تازه قدم در راه خلق می‌گذارند. یادتان باشد که افکار تازه و سوژه‌های خلاقی که به ذهن‌تان خطور می‌کند، یادداشت کنید و اجازه ندهید که از بین بروند تا در موقعی مناسب از آنها بهره‌برداری کنید.

 

۹. خلاقیت به‌معنای توسعه ارتباطات است

پیوند دانش و تجربه، بهترین نتایج را به‌همراه دارد. این پیوند میان دانش و خلاقیت هم نتیجه‌ای مشابه به‌همراه دارد. خلاقیت به‌معنای توانایی برقراری ایجاد ارتباطات میان چیزهای مختلف است. استیو جابز معتقد است افراد خلاق قادر هستند رابطه‌ای را در میان اشیا و مفاهیم ببینند که دیگران از درک آن عاجز هستند. به همین دلیل گاهی نیز احساس می‌کنند آنچه پیشنهاد کرده‌اند و از آن استقبال شده، کاملا بدیهی بوده و ارزش ستایش دیگران را ندارند. دانشمندان کشف کرده‌اند، خلاقیت زمانی شکل می‌گیرد که بخش‌های مختلف مغزی باهم در ارتباط قرار می‌گیرد. افراد خلاق تجربه‌های مختلف خود در زندگی و وقایع مختلف را کنار هم می‌گذارند و به نتیجه‌ای جالب می‌رسند؛ مانند استیو جابز و تولید تلفن‌هایی هوشمند که با الهام از صفحه نمایش‌های قدیمی و کنار هم قرار دادن مؤلفه‌های ساختاری آنها خلق و ایجاد شد.

 

۱۰. رقابتی سالم را به‌یاد داشته باشید

احتمالا شنیده‌اید، جمعی که شما در آن بهترین و باهوش‌ترین فرد هستید، مناسب‌تان نیست. این جمله بسیار عمیق است و نشان می‌دهد که همیشه باید در پی رشد مداوم بود. وقتی ببینید از همه بهتر هستید، از خلاقیت و رشد باز می‌مانید. وجود کسانی‌که از شما بهتر عمل می‌کنند و شایستگی‌ بیشتری نشان می‌دهند، باعث می‌شود تا با رقابتی سالم تلاش و تمرکزتان را برای توسعه بیشتر کنید.

 

۱۱. معاشرت‌های خود را مدیریت کنید

هر فرد برآیند تأثیرات پیرامون خود است. شما رفتاری مشابه با ۵ فردی را پیدا می‌کنید که بیشترین معاشرت را با آنها دارید. رفتار شما میانگین رفتارهای آنها خواهد شد. پس دقت کنید که هم‌نشینان‌تان چه کسانی هستند. اگر اطراف‌تان را افرادی خلاق و الهام‌بخش پر کنند، قطعا تأثیرات مثبتی روی شما خواهند داشت و چشمه‌ی خلاقیت‌تان را نیز به جوش‌و‌خروش درمی‌آورند.

 

۱۲. خلاقیت بدون جزییات را تجربه کنید

برای افزایش مداوم خلاقیت ‌تان در دانش زار باید تلاش کنید تا از ریزبینی و نکته‌ سنجی‌هایی که مانع از به ‌پروازدرآمدن ذهن برای بروز خلاقیت می‌شوند، دور بمانید. داشتن و طراحی چهارچوب و چشم‌انداز برای ورود به فرایند خلاق کافی است. اگر مدام در پی نتیجه و نگران اظهارنظرهای دیگران باشید، قدرت خلق را از دست خواهید داد. موفق و پیروز باشید.

 

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون شهری چیست؟

می توان گفت استفاده از تلویزیون شهری در تبلیغات و برندسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است  و تبلیغات متحرک و پویا جای خود را به تبلیغات با تصویر ثابت داده است. تابلو های ال ای دی ، استند های دیجیتال و تلویزیون های شهری به عنوان یک رسانه تبلیغاتی تاثیر بسزایی در برند سازی یک محصول دارد.

با توجه به پرکاربرد بودن این نوع تبلیغات ، استفاده از تلویزیون های شهری بسیار رایج شده است. تلویزیون های شهری صفحات نمایشی بزرگی هستند که در چهار راه ها ، مراکز تجاری ،پارک ها و… دیده می شوند .همچنین با توجه به رایج شدن استفاده از این تلویزیون ها بر سر در ساختمان های تجاری ، مغازه ها ، بانک ها، ادارات و موسسات آموزشی نیز می توانید از انواع تلویزیون شهری استفاده کنید. صنایع الکترونیک پارسی الکترونیک  با بیش از  10 سال سابقه به همت جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید ماژول ال ای دی و تلویزیون شهری ) آغاز نموده است و در این راستا آماده خدمت رسانی می باشد.

 

مزایای استفاده از تلویزیون شهری

تلویزیون شهری برای پخش کردن تصاویر متحرک(ویدئو) و نیز دریافت تصاویر متحرک (با صدا و بی صدا) به کار گرفته می شود . شما به راحتی می توانید با خرید انواع تلویزیون شهری و  پخش تبلیغات خود در قالب تیزر و یا عکس و اسلاید با متن  کسب و کار خود را به افراد زیادی نشان دهید. این نوع صفحات نمایشی بهترین انتخاب برای نمایش تبلیغات خارج و داخل سالن میباشد . تلوزیون شهری اصولا از تکنولوژی led ساخته شده اند که مصرف برق بهینه ای دارند و به دلیل برخورداری از پرتاب نور بهتر مورد توجه واقع شده اند. در نتیجه به دلیل پرتاب نور تبلیغات برند شما مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد. این نوع تلویزیون ها رنگی بوده و از جذابیت بالایی برخوردار می باشند. شما می توانید برای خرید انواع تلویزیون شهری با کارشناسان صنایع الکترونیک پارسی الکترونیک ارتباط برقرار کنید.

 

کاربرد استفاده از تلویزیون شهری

از انواع تلویزیون های شهری در داخل سالن و خارج سالن به دلایل مختلفی استفاده می کنند. استفاده کردن از این رسانه مزیت های فراوانی دارد که قصد داریم در این بخش به کاربرد استفاده از تلویزیون شهری بپردازیم.     یکی از مکان هایی که برای نصب تلویزیون شهری انتخاب می شود، اتوبان ها و چهارراه ها است. با کمک تلویزیون شهری در این مکان بیشتر به درج آگهی و تبلیغات می پردازند.     سازمان های بخش خصوص و دولتی نیز بهترین گزینه برای نصب تلویزیون شهری می باشد. از کاربرد استفاده از تلویزیون شهری در این مکان می توانیم به معرفی خدمات سازمان به مردم اشاره کنیم.     در مکان پارک برای پخش کردن کنسرت، برنامه های تلویزیونی مثل پخش فوتبال تیم ملی و فیلم های آموزشی از تلویزیون های شهری استفاده می شود.

    در داخل سالن ها نیز برای برقرار کردن همایش و سمینار از تلویزیون های شهری استفاده می کنند.

    در میادین شهر علاوه بر پخش کردن تیزهای تبلیغاتی به اخبار و اتفاقات روزانه نیز می پردازند.

    در دانشگاه ها برای اطلاعیه های مربوط به امور کلاس ها و … از تلویزیونهای شهری استفاده می کنند.

    در بیمارستان ها نیز برای اینکه افراد با نکات بهداشتی، سلامتی و… آشنا شوند، از تلویزیون های تبلیغاتی استفاده می کنند.

    نکته قابل توجه این است که شما به راحتی می توانید بر سر در ساختمان سازمان و شرکت خود از تلویزیون شهری استفاده کنید.

صنایع الکترونیک پارسی الکترونیک این امکان را فراهم کرده است تا با اطلاعات دقیق از شرایط فروش تلویزیون شهری و نصب این تلویزیون ها در جایگاه مناسب شرایط ایده آلی را برای کسب و کار شما فراهم کند.

شرایط اخذ مجوز و گارانتی تلویزیون شهری

 

     یک سال گارانتی

    اخذ تمامی مجوز های شهر داری در صورت نیاز

 

ویژگی تلویزیون شهری خارج سالن

این نوع تلویزیون همان طور که از نامش مشخص است در فضای خارجی استفاده می شود و از این جهت ، می بایست در مقابل بارندگی ، ضربه و وزش باد و مواردی از این قبیل مقاوم باشد. با توجه به ویژگی ایجاد شده در تلویزیون های شهری خارج سالن تصویر به راحتی در زیر نور خورشید و در روزهای آفتابی دیده می شود.

 

در حقیقت یک تلویزیون شهری مناسب خارج سالن حتماً باید سه مؤلفه ی زیر را داشته باشد در غیر اینصورت این مدل تلویزیون برای داخل سالن مناسب می باشد.

 

    ضد ضربه

    ضد آب

    دید مناسب در تابش نور

 

همچنین باید بدانید نحوه نصب تلویزیون شهری خارج سالن با توجه به سلیقه مشتری متفاوت است. بعضی از مشتریان دوست دارند بر روی پایه ای تلویزیون نصب شود و بعضی دیگر بر روی بدنه ساختمانی تمایل به نصب تلویزیون را دارند

ویژگی تلویزیون شهری داخل سالن

 

از تلویزیون های شهری داخل سالن که به Out door معروف است ، این است که معمولا در سالن ها و مراکز ورزشی سر پوشیده ، اتاق های کنفرانس و محیط داخلی پاساژ ها استفاده می شود.

 

تلویزیون شهری داخل سالن دارای ویژگی هایی است که می توانیم به تنوع در رنگ و مدل، سایز های مختلف اشاره کنیم. تلویزیون های شهری داخل سالن برخلاف تلویزیون های شهری خارج سالن ضد آب نیستند اما می توانیم این ضمانت را دهیم که در برابر رطوبت تا حدی مقاوم هستند.

 

مسلماً شما در سالن آب را به صورت مستقیم بر روی تلویزیون قرار نمی دهید بلکه شاید در مواقعی با گرم شدن هوا بخاری روی تلویزیون قرار گیرد با این حال این ضمانت را می دهیم تلویزیون دچار مشکل نمی شود. باید این نکته را در نظر بگیرید تلویزیون شهری داخل سالن چون در محیط بسته قرار می گیرد، فاقد آفتاب گیر می باشد.

اندازه و ابعاد تلویزیون های شهری

 

تلویزیون های شهری ارائه شده در این شرکت در ابعاد مختلفی تولید می شوند تا پاسخ گوی نیاز های مختلف باشند. شما برای انتخاب ابعاد می توانید با کارشناسان پارسی الکترونیک مشورت کنید و بهترین ابعاد با توجه به فضا را برای تلویزیون شهری انتخاب کنید.

فروش تلویزیون های شهری

 

صنایع الکترونیک پارسی الکترونیک با استفاده از نیروی متخصص این امکان را فراهم کرده است تا با استفاده از روش های تبلیغاتی نوین، کسب و کار خود را معرفی کنید. برای اطلاعات از قیمت و شرایط فروش تلویزیون های شهری می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. در ادامه با برخی از انواع تلویزیون شهری آشنا می شوید.

تلویزیون شهری فول کالر

 

ما در اینجا قصد داریم شما را با یکی از تلویزیون های شهری که تلویزیون فول کالر نام دارد آشنا کنیم. در ادامه این مقاله به مشخصات تلویزیون شهری فول کالر، مزیت های استفاده از تلویزیون شهری فول کالر، مکان‌های مناسب برای تلویزیون شهری فول کالر و قیمت تلویزیون شهری فول کالر خواهیم پرداخت.

تلویزیون شهری فول کالر چیست

 

تلویزیون شهری فول کالر یا همان LED FULL COLOR DISPLAY یکی از پر فروش ترین تلویزیون‌ های موجود در بازار به شمار می‌آید. این نوع تلویزیون را می‌توان نوعی وسیله تبلیغاتی معرفی نمود که تاثیر بسیاری در زمینه معرفی و فروش محصول می‌گذارد.

 

تلویزیون‌های شهری فول کالر در سرتاسر دنیا قابل مشاهده هستند و هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های این تلویزیون آشنا شوید و اطلاعات فراوانی را در این زمینه به دست آورید.

 

تلویزیون شهری فول کالر

مشخصات تلویزیون شهری فول کالر

 

تلویزیون شهری فول کالر امروزه طرفداران بسیاری را پیدا کرده است. زیرا این مدل تلویزیون قادر به نمایش بیش از ١٦/٨ میلیون رنگ می‌باشد. این مدل تلویزیون از ترکیب ماژول‌ها و کابینت ها در کنار یکدیگر تشکیل می‌گردد.

 

تلویزیون‌های فول کالر به دلیل داشتن تنوع رنگی بسیار بالا رنگ‌ها و تصاویر را بسیار زیبا جلوه می‌دهند. جلوه زیبای این مدل تلویزیون موجب شده تا این محصول به عنوان یک تابلوی بزرگ تبلیغاتی به شمار آید.

 

شما می‌توانید با توجه به نیازتان تلویزیون موردنظرتان را در مدل‌های مختلفی که دارد خریداری کنید. انواع مدل‌های تلویزیون شهری فول کالر را در ادامیه می توانید مشاهده کنید.

مزیت‌های استفاده از تلویزیون شهری فول کالر

 

استفاده از تلویزیون شهری فول کالر مزیت‌های بسیاری را به همراه دارد که ما در این بخش به برخی از این مزیت‌ها خواهیم پرداخت.

 

    اصلی‌ترین مزیت استفاده از تلویزیون شهری فول کار این است که این نوع تلویزیون رسانه‌ای فراگیر جهت تبلیغات به شمار می‌آید.

    تلویزیون شهری فول کالر دارای خصوصیت منحصر بفردی است که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی رسانه‌ی در حال نمایش را تغییر دهد.

    نصب تلویزیون شهری فول کار بسیار آسان است و در زمان کوتاهی انجام می‌شود.

    در حین راه اندازی نیاز به صرف هزینه بسیاری نیست.

    شفافیت و وضوح تصویر در این نوع تلویزیون یکی از مزیت‌های این محصول به شمار می‌آید.

    تلویزیون‌های شهری فول کالر اشتیاق خرید محصولات تبلیغ شده را برای مشتریان بسیار افزایش می‌دهد.

    این نوع تلویزیون‌ها قابلیت پخش مطالب آموزنده و مفیدی را با خود به همراه دارند.

    تلویزیون‌های فول کالر در برابر بارش باران در فصل زمستان مقاوم هستند و هیچ آسیبی نمی‌بینند.

    این تلویزیون ‌ها همچنین مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم نور آفتاب دارند.

    و

 

مکان‌های مناسب برای تلویزیون شهری فول کالر

 

خوشبختانه تلویزیون‌های شهری فول کار دارای خصوصیات و ویژگی‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها در بسیاری از مناطق نصب کرد. به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

    قرار گیری تلویزیون شهری فول کالر در چهار راه‌ ها: در بسیاری از چهار راه‌ ها می‌توانید از وجود تلویزیون فول کالر بهره ببرید. در چهار راه ها از این تلویزیون برای تبلیغات استفاده می‌شود.

    نصب تلویزیون شهری فول کالر در بزرگراه‌ ها: در بزرگراه‌ ها از این تلویزیون جهت اطلاع رسانی به مردم استفاده می‌شود.

    موسسات و ادارات دولتی: در برخی از موسسات و ادارات دولتی جهت اطلاع رسانی از خبرهای سازمان مربوطه از تلویزیون های شهری فول کالر استفاده می‌شود.

    نصب تلویزیون فول کالر بر سر درب فروشگاه‌ها: بسیاری از فروشگاه های بزرگ برای تبلیغات محصولات شان و جذب مشتری از تلویزیون‌های فول کالر برای سر درب فروشگاه ها استفاده می‌کنند.

    استفاده از تلویزیون شهری فول کالر در ورزشگاه ها و استادیوم ها: در ورزشگاه‌ها و استادیوم های ورزشی نیز برای نمایش نتایج بازی و تبلیغات برخی از محصولات از این مدل تلویزیون استفاده می‌شود.

 

قیمت تلویزیون شهری فول کالر

 

خصوصیات تاثیر گذار بر قیمت تلویزیون شهری فول کالر عبارتند از: اندازه تلویزیون، مارک تلویزیون، محیط جغرافیایی، محل نصب و…در این بخش قصد داریم قیمت تلویزیون شهری فول کالر را مورد بررسی قرار دهیم. متاسفانه هیچ تخمین دقیقی برای قیمت تلویزیون شهری فول کالر وجود ندارد. زیرا این مدل تلویزیون‌ها انواع گوناگونی دارد و قیمت هر نوع آن با توجه به خصوصیات آن مشخص می‌ گردد.