خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

پت شاپ

سلام خدمت دوستان عزیز. همانطور که می دانید امروزه افراد زیادی حیوانات خانگی دارند. این حیوانات خانگی و یا اصطلاحا پت نیازهای خاص خود را دارند و در صورتی که این نیازها برطرف نشود، حیوان خانگی دچار مشکلات و بیماری هایی خواهد شد. هم برای دانستن نیاز حیوان خانگی خود و هم برای مرتفع ساختن آن لازم است از افراد خبره و متخصص این حوزه کمک گرفت. تمامی سگ ها، گربه ها، خرگوش، سنجاب، همستر، و پرندگان مثل طوطی، عروس هلندی، مرغ عشق و ... در محدوده پت قرار می گیرند. یک دامپزشکی و پت شاپ بسیار خوب در منطقه 22 تهران و محدوده شهرک گلستان قرار دارد. این پت شاپ شهرک گلستان تمامی وسایل و ملزومات حیوان خانگی شما را در اختیارتان قرار می دهد. علاوه بر این ، این پت شاپ منطقه 22 تمامی خدمات دامپزشکی از قبیل: شستشوی حیوان، واکسیناسیون ، اصلاح و مرتب کردن حیوان، جراحی در صورت لزوم، آزمایش، مجوز خروج از کشور و خلاصه تمامی کارهایی که برای حیوان خانگی شما مورد نیاز است، انجام می دهد. دامپزشکی منطقه 22 با کادری مجرب و دکترهایی دلسوز آماده ارائه خدمات به حیوانات خانگی می باشد.

برنج خوب از کجا بخرم؟

سلام خدمت دوستان عزیز. می خواهم یک برنج فروشی خوب را خدمتتان معرفی کنم. برنج جزء اصلی غذای ایرانی ها به حساب می آید و تهیه برنج مرغوب و با کیفیت ممکن است دغدغه اصلی هر خانواده ایرانی باشد. به دلیل تنوع برنج ایرانی و طعم و عطر فوق العاده برنج ایرانی ، برنج خارجی در سبد کالای خانواده ایرانی نمی تواند جایگاه خوبی داشته باشد. اما این روزها که قیمت همه کالاها از جمله برنج ، بسیار بالا رفته است، اکثر مردم به دنبال یافتن برنج با قیمت مناسب هستند. انواع پرطرفدار برنج های ایرانی عبارتند از: برنج هاشمی، برنج طارم، برنج پر محصول، برنج گرده و ... اگر شما ساکن غرب تهران باشید، به راحتی می توانید از خدمات برنج هاشمی غرب تهران استفاده نمایید. فروشگاه برنج هاشمی غرب تهران ارائه دهنده انواع مرغوب برنج های ایرانی شمال کشور به شما هموطنان عزیز می باشد.

نمایندگی ایران رادیاتور

سلام دوستان عزیز. در این روزهای سرد زمستانی ممکن است هر کدام از ما به تعمیرات شوفاژ، پکیج، و یا نصب هر کدام از این تجهیزات به نمایندگی ایران رادیاتور نیاز داشته باشید. اگر ساکن غرب تهران هستید، این نمایندگی می تواند برای شما بسیار کمک کننده باشد. نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران ارائه دهنده انواع خدمات نصب و تعمیر پکیج، شوفاژ و ... می باشد.