خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

دریاچه چیتگر یکی از مراکز تفریحی منطقه 22 تهران ( دریاچه شهدای خلیج فارس)

دریاچه چیتگر یکی از مراکز تفریحی منطقه 22 تهران ( دریاچه شهدای خلیج فارس)

در این مجال می خواهیم دریاچه چیتگر را که  یکی از مراکز تفریحی منطقه 22 تهران ( دریاچه شهدای خلیج فارس) است معرفی نماییم.  دریاچه چیتگر به همراه پارک جنگلی چیتگر که در مجاورت هم واقع شده اند می توانند در بهبود هوا شهر تهران تاثیر مناسبی داشته باشند. ضمنا این دریاچه چشم‌اندازهای زیبا و منحصربه ‌فردی در شهر تهران ایجاد کرده است. 

مساحت مجموعه دریاچه 330 هکتار است که ۱۳۰ هکتار آن مساحت خود دریاچه و بقیه محوطه های اطراف آن می باشد. آبگیری دریاچه در فصلهای بهار، پاییز و زمستان از رودخانه کن انجام می‌شود.عمق دریاچه در کناره‌ها بین 1.5  تا 2 متر است، اما بیشترین عمق دریاچه چیتگر که در اواسط آن واقع شده است به ۱۲ مترهم می‌رسد. 

در داخل این مجموعه مراکز تفریحی متنوعی جهت استفده گردشگران ساخته شده است. همچنین این مجموعه با مراکز تفریحی و گردشگری دیگری مانند آبشار تهران و پارک چیتگر و باغ ملی گیاه شناسی و شهر بازی هزار یک شب (در دست ساخت) در منطقه 22 مجاورت دارد. 

مراکز تفریحی

برای مراکز تفریحی داخل مجموعه دریاچه می توان به کلبه پرندگان، خانه کتاب ایرانیان، اسکله قایقرانی، اسکله تفریحی، امکانات خدماتی رفاهی، شهربازی و ساحل شنی و آلاچیق ها و فضای سبز اشاره کرد. و اگر بخواهیم بصورت تیتر وار بگوییم؛ 

قایقرانی در دریاچه

رستوران و کافی شاپ

مرکز تجاری باملند

مجموعه پیست دوچرخه سواری

وسایل بازی برای کودکان

نمازخانه

پارکینگ با ظرفیت ۲۰ هزار دستگاه خودرو

آلاچیق‌هایی برای اسکان گردشگران

زمین والیبال

سالن آمفی تئا‌تر روباز

سرویس‌های بهداشتی

و موارد دیگر از جمله امکانات این مجموعه گردشگری می باشد.


بازاریابی دیجیتال با کمک افزایش رتبه گوگل و سئو طراحی سایت

یکی از فعالیتهای مهم هر کسب و کاری بازاریابی دیجیتال با کمک افزایش رتبه گوگل و سئو SEO در طراحی سایت آن کسب و کار می باشد. فعالیتهایی مانند ثبت دامنه و تهیه هاست نیز در سرعت سایت و بهبود سئو در طراحی یک وب سایت اهمیت دارد. البته اهمیت بازاریابی دیجیتال هوشمند بودن آن و هزینه کمتر نسبت به سایر روشهای بازاریابی و برند سازی و تبلیغات می باشد.