خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه 22

منطقه 22 دارای مراکزی است که خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند شامل: بیمارستان تریتا واقع در میدان موج، 45 متری ارغوان، خ خرم آباد، خ نهاوند، مجتمع بهداشتی و درمانی حضرت ولیعصر (عج) واقع در انتهای بلوار کوهک ورودی شهرک یاس دارای بخشهای دندانپزشکی، اطفال، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق، زنان، داخلی، اورولوژی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، رادیولوژی، سونوگرافی، فیزیوتراپی، داروخانه و ... است، پلی کلینیک شماره یک وابسته به بیمارستان دکتر فیاض بخش در آزادشهر، 20 متری اول خدماتی نظیر چشم پزشکی، دندانپزشکی، اطفال، داخلی، زنان، اورولوژی، جراحی عمومی را دارد، درمانگاه شبانه روزی گلستان غرب واقع در بلوار امیرکبیر، بلوار کاج، بنفشه سوم شامل خدمات رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، درمانگاه شبانه روزی دکتر تختی در بلوار امیرکبیر، خ گلفام، نبش بنفشه هشتم دارای خدمات داخلی، اطفال، زنان، مامایی، دندانپزشکی، واکسیناسیون، ساختمان پزشکان مهر واقع در بلوار امیرکبیر بعد از چهارراه هاشم زاده، ساختمان پزشکان ساحل واقع در میدان ساحل ضلع جنوبی خ قمر، درمانگاه شبانه روزی پارسیا در میدان ساحل، درمانگاه و مرکز دیالیز شهرداری منطقه 22 واقع در آزادشهر، بلوار گیاه شناسی.

برای آگاهی از سایر مراکز و خدمات منطقه 22 می توانید به وب سایت محله ما مراجعه نمایید.

تفاوت تولید لباس ایران و همسایگان

با توجه به جمعیت ایران که حدود 80 میلیون نفر است، میزان استفاده از لباس و پوشاک در ایران حدود 16 میلیارد دلار برآورد می‌شود.در کشور در زمینه  پوشاک حدود 600 هزار نفر فعال هستند. قابل ذکر است که میزان تولید داخلی در زمینه لباس و پوشاک کمتر از 7 میلیارد دلار است. همچنین صادرات آن در ایران حدود 55 میلیون دلار می باشد.

برای اطلاع از فروشگاه های لباس و پوشاک و کیف و کفش در منطقه 22 به سایت محله ما مراجعه نمایید.

بازاریابی منطقه ای و محله ای

در بازاریابی یکی از مهمترین اصول توانایی تفکر بهتر از رقبا می باشد. شما هر فکری که داشته باشید در کسب مزیت رقابتی به شما یاری می رساند. متفاوت بودن شما باعث بهتر دیده شدن شما و گرفتن بازخوردهای بیشتر نسبت به رقبا می گردد و در این حالت شما موفق به جمع آوری اطلاعات بیشتری می شوید. یکی از وب سایتها که این مساله را رعایت کرده محله ما در منطقه 22 می باشد.