خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

مدیریت سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

هنگام سرمایه‌گذاری در املاک به چه چیزهایی باید توجه کنیم؟

شما سرمایه اندکی دارید و می خواهید در بازار املاک وارد شوید. فارغ از اینکه همه ما باور داریم، ورود به این حوزه درآمد سرشاری به همراه خواهد داشت اما لازم است نکاتی را برای حفظ و افزایش این سرمایه، مورد توجه قرار دهید.

چه ملک شخصیتان باشد، چه ویلایی که فقط تعطیلات از آن استفاده می‌کنید، چه ملکی با سرمایه‌گذاری بلند مدت، چه ملکی اجاره‌ای یا خانه‌ای که برنامه خرید آن را دارید، باید بدانید سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات برای شما سود آور ترین سرمایه گذاری است.

برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و مدیریت اقداماتی که در حوزه املاک انجام می دهید، به شما این اجازه را می‌دهند که ثروت خود را در این حوزه  افزایش دهید. این برنامه می‌تواند شامل فروش سریع یا حتی اجاره دادن یک ملک باشد.

فرانکلین روزولت درباره سرمایه گذاری در حوزه املاک می‌گوید: "املاک دزدیدنی، گم‌شدنی یا ربودنی نیستند. خرید خانه با عقل سلیم، پرداخت تمام و کمال و مراقبتی معقول، بی‌دردسر‌ترین سرمایه‌گذاری در دنیا است." برای کسب اطلاعات از وضعیت املاک منطقه22 تهران به سایت محله ما مراجعه نمایید.

ارزش متعارف بازار یا کمتر

سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، به خرید یک ملک خوب با ارزش متعارف بازار گفته می‌شود، که در صورت خرید یا سرمایه‌گذاری، اولین خانه‌تان به حساب می‌آید. این کار برایتان آغاز فوق‌العاده‌ای خواهد بود. اگر بتوانید ملک را کمتر از ارزش متعارف بازار بخرید بهتر نیز خواهد شد!

به هر حال اگر دربارهٔ بازار محلی‌تان به طور کامل تحقیق نکرده باشید، صرفا توانایی خرید با قیمتی پایین‌تر، یک سرمایه‌گذاری خوب و کامل را تضمین نمی‌کند!

فوت و فن تحقیق در بازار محلی

در استانهای مختلف، بازار املاک یک بازار محلی است. اما در کلان شهرهایی چون تهران، این بازار تحت تاثیر مسائل مختلفی قرار می‌گیرد. دقت عمل به خرج دهید تا مطمئن شوید صرفا ملکی نمی‌خرید که به نظر، قیمت خوبی دارد. شاید بعد از خرید متوجه شدید که این ملک، در منطقه ای نامطلوب و نامناسب واقع شده است.

باید بدانید که چه منطقه‌ای را هدف قرار داده‌اید؟ چه چیزی باعث می‌شود منطقه خوبی به نظر آید؟ باید بدانید در صورت برنامه‌ریزی برای حفظ خانه‌ به عنوان ملک دائمی یا شخصی، آیا سرمایه‌‌ای که صرف کرده اید، افزایش می‌یابد؟

اگر این خانه قرار است ملکی باشد که شما اجاره می‌هید، بهتر است مطمئن شوید در منطقه‌ای آن را خریداری می‌کنید که افزایش قیمت و یا درخواست‌های مداوم برای اجاره وجود دارد. همچنین ممکن است بعد از خرید یک خانه، نیاز باشد که تعمیرات یا تغییراتی در آن ایجاد کنید. از خود بپرسید، وقتی نوسازی ملکتان تمام شود بازار چه چیزی برای شما دارد؟

شما به یک کار‌شناس املاک که بازار محلی را به خوبی بشناسد نیاز دارید. او می تواند به سوالات شما درباره ملکی که می خرید جواب دهد و دغدغه های شما را رفع کند.

 

به خاطر داشته باشید، کسب آگاهی از بازار محلی‌ای که در آن پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ملک کرده‌اید، امری ضروری است. به همین خاطر بهتر است، به مشاور املاکی مراجعه کنید که به صورت رسمی و قانونی، سال ها است در این حوزه فعال هستند.

مدیریت سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

مدیریت املاک و مستغلات بدین معنی است که باید به املاکتان اهمیت بدهید و از آن نگهداری کنید. وقتی پول‌های به زحمت جمع‌شده‌تان را در ملک سرمایه‌گذاری می‌کنید، گمان می ‌کنید که سود زیادی کرده‌اید و دیگر نیاز به مراقبت از سرمایه تان وجود ندارد. نکته مهم این است؛ اگر نسبت به دارایی تان بی تفاوت باشید، قطعا باید هزینه های زیادی برای تعمیرات صرف کنید. به یاد داشته باشید که یک خانه، درست همانند ماشین روغن‌کاری شده که در بهترین شرایطش کار می‌کند، با مراقبت و سرکشی مناسب، مشکلات کمتری خواهد داشت و هنگام فروش پول بیشتری عایدتان می‌کند.

مدیریت املاک و مستغلاتتان نیاز به خرج هزینه‌هایی نیز دارد. وقتی سریعا به مشکلات ضروری می‌پردازید و نمی‌گذارید به مشکلاتی بزرگ بدل شوند، هزینه‌ها نیز کمتر می شود. یادتان باشد خواسته‌تان از سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات کسب سود و افزایش ثروت است. حفظ هزینه‌هایتان در کمترین حالت، اجازه می‌دهد سود بیشتری کسب‌ کنید و در عین حال، بتوانید این سود‌ را به مالکیت املاک بیشتر، تبدیل کنید.

لین پیندا فعال حوزه املاک تاکید دارد: "بگذارید افزایش ثروت از طریق املاک و مستغلات، پتوی گرم و نرمی باشد که دور خود می‌پیچید."

دلایل سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران

سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران با توجه به پیشرفت این منطقه و نیز سرمایه گذاری شهرداری و قرار داشتن پروژه های بزرگ ملی در این منطقه رشد چشمگیری داشته است.

منطقه ۲۲ تهران با داشتن پروژه های بزرگ فرا ملی از بهترین گزینه ها جهت سکونت و سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در بخش املاک گردیده است.

پروژه های بزرگی مانند برج های دور دریاچه خلیج فارس ( چیتگر )، مجموعه تجاری بام لند در شرق دریاچه ، آبشار تهران ، هزار و یک شهر، شهرک مسکونی چیتگر ، شهرک آسمان ، شهرک شهید صیاد شیرازی ، بوستان جنگلی چیتگر ، بوستان جوانمردان ، مجموعه بزرگ ایران مال، باغ گیاه شناسی ملی ایران ، آزاد راه تهران شمال ، ورزشگاه آزادی، شهرک آبشار ، شهرک مسکونی شهید خرازی ، مروارید شهر وردآورد ، رز مال ، تهران مال ، مجتمع تجاری اداری آرتمیس ، بیمارستان مغز پروفسور سمیعی ، برج های در حال ساخت بلوار کوهک ، برج های شرق آزادگان، دسترسی آسان به بزرگراهها ، عدم وجود ترافیک در منطقه ، همگی گزینه های مختلف و آتیه داری هستند که خریداران و سرمایه گذاران را به سکونت و سرمایه گذاری در املاک منطقه ۲۲ ترغیب می کنند.

آنچه املاک منطقه ۲۲ را از کل شهر تهران متمایز می کند افزایش قیمتی است که به واسطه ی پیشرفت فیزیکی پروژه های کلان تجاری اداری یا خدماتی و نیز گسترش و توسعه زیرساخت های شهری اتفاق می افتد. این افزایش قیمت جدا از درصد تورمی است که در حالت کلی بازار ملک و مسکن را تحت تاثیر قرار می دهد، این موضوع وجه تمایز بسیار مهمی است که منطقه ۲۲ را از سایر مناطق تهران جدا می کند.  به همین دلیل منطقه ۲۲ تهران به بهشت سازندگان املاک و سرمایه گذاران تبدیل شده است.

برای مشاوره در زمینه رهن و اجاره، خرید و فروش، مشارکت در ساخت و سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران می توانید به مشاورین املاک و آژانس املاک موجود در وب سایت محله ما مراجعه نمایید.