خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

کلینیک زیبایی شهرک گلستان

بر اثر گذشت زمان و همزمان با افزایش سن، چین و چروک هایی در صورت و ظاهر انسان به وجود می آید که از زیبایی فرد می کاهد و فرد پیرتر به نظر می رسد. امروزه با پیشرفت علم و فناوری، می توان تا حد زیادی این چین و چروک ها را از بین برد و به جوانسازی پوست و به خصوص صورت کمک زیادی کرد.

برای از بین بردن چین و چروک های صورت خود و نیز جوانسازی پوستتان می توانید به کلینیک زیبایی غزل واقع در شهرک راه آهن یا شهرک گلستان در منطقه 22 تهران مراجعه نمایید و از خدمات بسیار مناسب آن بهره مند شوید.

کلینیک زیبایی و پوست و موی غزل جزء بهترین کلینیک زیبایی شهرک گلستان است که کلیه خدمات پوست و مو را با قیمتی مناسب به اهالی محترم منطقه 22 ارائه می کند. خدمات رفع جای جوش، از بین بردن لک، برطرف کردن گودی زیر چشم و پف چشم، لیفت پوست، بوتاکس و ... از جمله کارهای انجام گرفته در کلینیک زیبایی غزل است. از جمله کارهای این کلینیک زیبایی شهرک گلستان لیفت صورت با نخ است که از تکنیک های جدید برای از بین بردن چروکیدگی و افتادگی پوست است. این کار با استفاده از سوزن های بسیار ظریف انجام می گیرد. نخ هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند، بعضا دارای سطحی برجسته بوده و به همین دلیل به بافت صورت گیر می کنند و از این طریق سبب جوانسازی پوست می شوند. از خدمات دیگر ارائه شده در این کلینیک زیبایی منطقه 22 بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک های صورت است. برای چین و چروک اطراف چشم، چین و چروک پیشانی، کف دست برای درمان تعریق، زیر بغل، چین و چروک میان دو ابرو می توان از بوتاکس استفاده کرد. همچنین از بوتاکس برای درمان بیماریهایی مانند میگرن هم می شود استفاده کرد. اگر در صورتتان چین و چروک احساس می کنید، اگر صورتتان پیر شده و دوست دارید جوان تر به نظر بیایید، اگر به مشاوره پوست و مو نیاز دارید، می توانید به کلینیک زیبایی و مرکز پزشکی پوست و موی غزل واقع در منطقه 22 که جزء بهترین کلینیک زیبایی شهرک راه آهن یا گلستان می باشد، مراجعه کرده و تاثیر آن را در چهره خود مشاهده نمایید.