خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

راهنمای شهری

راهنمای شهری همانطور که از نامش هم پیداست راهنمایی برای معرفی مکان های مختلف یک شهر است. شما با استفاده از یک راهنمای شهری می توانید در زمان کوتاهی به مکانی که مورد نظر شماست، دست پیدا کنید. در راهنمای شهری محله ما هم مکان های مختلفی مانند اماکن عمومی مانند بانک ها، مراکز فرهنگی و آموزشی، مراکز تفریحی و ورزشی، مراکز تجاری و گردشگری، مراکز پزشکی و درمانی  و سایر مراکزی که مورد نیاز شماست، معرفی شده است. شما می توانید با مراجعه به راهنمای شهری محله ما بدون از دست دادن وقت و در مدت زمان کوتاهی به مکان های مورد نظرتان دست یابید.

تزریق ژل و بوتاکس

می خواهم امروز یک کلینیک زیبایی در شهرک گلستان با نام کلینیک زیبایی غزل را به شما معرفی کنم که با خدمات بوتاکس و تزریق ژل زیبایی شما را دو چندان می کند. زیبایی و زیباتر به نظر رسیدن امری است که اغلب افراد مخصوصا بانوان به دنبال آن هستند. امروزه با پیشرفت هایی که در تمامی علوم شده است در زمینه زیبایی نیز پیشرفت های بسیاری شده است. اقدامات بسیار زیادی در زمینه رفع چین و چروک، جوانسازی پوست، رفع جوش، خال، کک و مک و… انجام شده است. البته به شما توصیه می کنیم که اعمال زیبایی را حتما تحت نظر افراد متخصص و با مجوز وزارت بهداشت انجام دهید. بوتاکس روشی برای جوانسازی و از بین بردن چروک های پوست هست و تزریق ژل نیز برای حجم بیشتر بخشیدن به اندام های مختلف بدن است. اگر شما هم قصد انجام بوتاکس و یا تزریق ژل را دارید به شما مرکز بوتاکس شهرک گلستان را پیشنهاد می کنیم. همچنین تزریق ژل شهرک گلستان آماده ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب به بانوان عزیز می باشد.

دکتر زنان خوب

برای همه بانوان لازم است تا چند وقت یکبار به دکتر زنان مراجعه نمایند؛ حتی اگر هیچ مشکل و ناراحتی هم احساس نمی کنند، برای اطمینان از سلامت خود بهتر است هر شش ماه یکبار و یا حداقل سالی یکبار به متخصص زنان مراجعه کنند. متخصص زنان پزشکی است که مشکلات و ناراحتی های زنان را تشخیص داده و درمان می کند. اگر با مشکلاتی نظیر: قاعدگی های نامنظم، قاعدگی های دردناک و یا طولانی، درد در ناحیه زیر شکم، لگن، سینه، و مشکلاتی از این قبیل روبرو شدید، بدون از دست دادن وقت به دکتر زنان مراجعه نمایید. همچنین پیش از بارداری، در طول بارداری، پس از زایمان و در زمان یائسگی نیز مراجعه به دکتر زنان توصیه می گردد. دکتر زنان اکباتان یک دکتر بسیار خوب، باحوصله و خوش برخورد است که برای ساکنین غرب تهران بسیار نزدیک است. اگر ساکن منطقه 5 تهران هستید می توانید  به آسانی به دکتر زنان اکباتان مراجعه نمایید و از خدمات خوب ایشان بهره مند گردید. دکتر زنان منطقه 5 آماده ارائه خدمات به بانوان عزیز می باشد.

ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی نامرئی یکی از انواع ارتودنسی است که به دلیل اینکه سیم های ارتودنسی بر روی دندان ها معلوم نیست، به ارتودنسی نامرئی معروف شده است. ارتودنسی نامرئی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم بندی می شود. نوع ثابت آن به این صورت است که براکت های ارتودنسی سرامیکی و همرنگ دندان است بنابراین زیاد به نظر نمی آید. البته منظور از ارتودنسی نامرئی معمولا نوع متحرک آن است که از یک سری الاینرهای شفاف که بر روی دندان ها قرار می گیرد، تشکیل شده است که چند وقت یکبار بایستی تعویض شوند. این نوع ارتودنسی نامرئی متحرک نیاز به همکاری زیاد بیمار با متخصص ارتودنسی دارد به همین دلیل ارتودنسی نامرئی برای کودکان اصلا توصیه نمی شود. از مزیت ارتودنسی نامرئی متحرک این است که می توان در موقع غذا یا مسواک و مواقع ضروری آن را برای مدت کوتاهی از دهان خارج کرد. البته هزینه ارتودنسی نامرئی از ارتودنسی معمولی بالاتر است.

دکتر غدد

همانطور که میدانیم وقتی هورمون ها کار های خود را به درستی انجام دهند مشکلی به وجود نمی آید اما با وجود بیش از 50 هورمون گوناگون که هر کدام نقش های خاصی در بدن دارند ، وقتی اختلالی در عملکرد آنها ایجاد شود ، مراجعه به متخصص غدد و متابولیسم ضروری به نظر می رسد. دکتر غدد در شهرک گلستان
تخصص پزشک غدد و متابولیسم(Endocrinology) در زمینه ی تشخیص و درمان شرایط سلامتی ایجاد شده در اثر مشکلات هورمون های بدن ، غدد تولید کننده هورمون و بافت های مرتبط می باشد.متخصص غدد تسلط کاملی بر روی سیستم غدد درون ریز دارند و در درمان ، تشخیص و کنترل بیماری های مرتبط با عدم تعادل هورمون ها کمک می کنند.