خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

پت شاپ

اگر شما هم حیوان خانگی دارید، اگر به دنبال یک دامپزشکی و پت شاپ بسیار خوب می گردید، امروز می خواهم یک دامپزشکی و پت شاپ خوب را به شما معرفی کنم. دامپزشکی و پت شاپ تهران مهر که در شهرک راه آهن منطقه 22 تهران قرار دارد، یکی از بهترین دامپزشکی های غرب تهران هست که می تواند خدمات خوبی به شما که دارای حیوانات خانگی هستید، ارائه نماید. در صورتی که می خواهید برای حیوان خانگی خود واکسیناسیون انجام دهید، اگر نیاز به دندانپزشکی، آزمایشگاه، و یا اصلاح و شستشو برای پت و حیوان خانگی خود دارید، می توانید با اطمینان به دامپزشکی شهرک راه آهن مراجعه نمایید.

متخصص زنان

متخصص زنان و زایمان یک پزشک است که به طور موفقیت آمیز، دوره‌های تئوری و عملی و آموزش تخصصی در زمینه مدیریت حاملگی، زایمان و نقاهت را انجام داده است. یک متخصص زنان خوب یک پزشک است که آموزش و پرورش و آموزش های تخصصی را در زمینه سلامت سیستم تولید مثل زنان، از جمله تشخیص و درمان اختلالات و بیماری ها، انجام داده است. به طور معمول، دوره‌های عملی و تئوری برای هر دو زمینه به طور همزمان صورت می گیرد.

 

یک متخصص زنان و زایمان دکتر آزاده رستگار متخصص است که مراقبت های پزشکی و جراحی را برای زنان فراهم می کند و تخصص ویژه در بارداری، زایمان و اختلالات سیستم تولید مثل دارد. متخصص زنان و زایمان خوب تخصص‌هایی شامل مراقبتهای پیشگیرانه، مراقبتهای قبل از زایمان، تشخیص بیماریهای منتقله از راه جنسی، تست پاپ (pap test)، برنامه ریزی خانواده و غیره است.

 

یک متخصص زنان و زایمان (OB / GYN) می تواند به عنوان یک پزشک عمومی عمل کند و اغلب به عنوان مشاوران دیگر پزشکان به کار گرفته می شود. OB / GYN ها می توانند از شیوه های خصوصی، کار در تنظیمات بیمارستان و یا کلینیک بهره مند شوند و موقعیت های تدریس در بیمارستان های دانشگاهی را حفظ کنند. OB / GYNs همچنین ممکن است در اداره های بهداشت عمومی و پزشکی پیشگیرانه کار کنند.

 

OB / GYNs یک پایگاه گسترده ای از دانش بوده و از نظر تمرکز حرفه‌ای، متفاوت است؛ شیوه های منحصر به فرد و متنوع جهت ارائه مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا برای زنان. OB / GYN ها می توانند در زمینه های زیر تخصص داشته باشند:

 

    بیماری های حاد و مزمن

    زنان و زایمان نوجوانان

    مشکلات رفتاری

    سرطان

    غدد درون ریز

    نگهداری سلامتی در دوران بارداری

    ناباروری

    جراحی زنان

    بارداری و زایمان

    سلامت پیشگیرانه

    اختلالات دستگاه ادراری

شما هم برای مراجعه به یک پزشک زنان خوب، می توانید دکتر زنان شهر قدس را انتخاب نمایید.

دندانپزشکی شبانه روزی

امروز می خواهیم در مورد دندانپزشکی شبانه روزی برایتان بگوییم. زمانی موضوع دندانپزشکی شبانه روزی برای شما مهمتر می شود که در روز تعطیل و یا شب که دسترسی به دندانپزشکی ندارید، دچار دندان درد شوید. یکی از مهمترین تصمیمات هر فردی در زمان بیماری، انتخاب مرکز درمانی ست که برای دریافت خدمات درمانی به آن مراجعه مینماید. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که دچار دندان درد باشید یا حتی بخواهید برای زیبایی دندان هایتان به یک کلینیک دندانپزشکی معتبر و تخصصی مراجعه کنید اما ندانید که کدام کلینیک دندانپزشکی را انتخاب نمایید و حتی ندانید که چه نکاتی را در انتخاب کلینیک دندانپزشکی باید مدنظر داشته باشید. در ادامه نکاتی را با شما به اشتراک میگذاریم که بتوانید در دوران کرونا بهترین کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی را انتخاب نمایید.

 

رعایت پروتکل های بهداشتی

داشتن دندانپزشکان متخصص

دریافت مشاوره از دندانپزشکان متخصص قبل از مراجعه

ارائه تاییدیه برای دریافت مبلغ درمان از بیمه

دسترسی آسان و قرارگیری در نقطه مناسب

حضور متخصص اطفال در کلینیک

ارائه امکان دندانپزشکی بدون درد (آرامبخشی و سدیشن)

 

کلینیک های شبانه روزی، بهترین کلینیک دندانپزشکی

 

با توجه به ملاحظات وزارت بهداشت کلینیک هایی پروانه شبانه روزی دریافت پیدا میکنند که از استانداردهای بالا و خاصی پیروی کنند. در واقع شبانه روزی بودنِ یک کلینیک می توانید تاییدیه ای برای کیفیت بالای درمان در آن کلینیک باشد. تعداد کلینیک های شبانه روزی در تهران بسیار محدود است؛ زیرا دریافت این استانداردهای بالا برای کلینیک‌های دندانپزشکی دشوار است.

 

متاسفانه عمده کلینیک های دندانپزشکی شبانه روزی ، فاقد متخصص در تمام ساعات روز هستند. شاید کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی، تنها کلینیکی باشد که در اکثر ساعات شبانه روز متخصص های مختلف دندانپزشکی را دارد؛ و ضمنا خدمات دندانپزشکی در خواب برای کودکان و بزرگسالان نیز دارد.


نکته مهمی که پیش از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی لازم است تا به آن دقت نمایید این است که از دندانپزشک متخصص، مشاوره دریافت نمایید و چه بهتر که بتوانید این مشاوره را رایگان دریافت نمایید. تعداد معدودی از کلینیک‌ها خدمات مشاوره رایگان را ارائه می‌نمایند. خالی از لطف نیست که بدانید کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی علاوه بر مشاوره رایگان، ویزیت 100% رایگان 24 ساعته نیز ارائه می‌نماید.