خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

کاشت ناخن و مژه و کراتین مو

زیبایی و زیبا بودن مسئله ای است که همه آن را دوست دارند. امروزه با راه و روش هایی که وجود دارد، بسیاری از افراد سعی در زیباتر کردن خود دارند. صرف نظر از باورهای افراد مختلف و درست و غلط بودن آن ها، حتما دقت کنید که این کارهای زیبایی را در هر جایی و هر کلینیکی انجام ندهید. حتما اعمال زیبایی را در کلینیک های دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان و تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید. اگر ساکن غرب تهران هستید، در این مرکز معرفی شده می توانید اعمال زیبایی را انجام دهید. اگر می خواهید ناخن بکارید یا ترمیم کنید، می توانید به مرکز کاشت ناخن شهرک گلستان مراجعه نمایید. و یا اگر قصد کاشت مژه، اکستنشن مژه، لیفت مژه دارید به مرکز مژه شهرک گلستان بیایید. و یا اگر قصد کراتین کردن موهای خود را دارید به مرکز کراتین شهرک راه آهن و شهرک گلستان بیایید و از خدمات بسیار خوب آن بهره مند گردید.

ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی نامرئی همانطور که از نامش پیداست، نوعی از ارتودنسی است که براکت ها یا سیم های ارتودنسی بر روی دندان های فرد دیده نمی شوند. ارتودنسی نامرئی به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شود: در ارتودنسی نامرئی ثابت یا برکت ها پشت دندانها قرار می گیرند که پیدا نیست و یا از براکت های سرامیکی همرنگ دندان استفاده می شود که زیاد مشخص نیست. در ارتودنسی نامرئی متحرک از سیم استفاده نمی شود و از الاینرهای شفاف استفاده می شود که معمولا ارتودنسی نامرئی را به همان ارتودنسی نامرئی متحرک می شناسند و یا با نام invisalign که اولین برندی بود که این الاینرها را تولید کرد.

محبوبیت ارتودنسی نامرئی در بین بزرگسالان بیشتر است و معمولا به این دلیل است که هم دیده نمی شود و هم می توان در مواقع کوتاهی الاینرها را از دهان خود خارج کرد. بنابراین غذا خوردن و مسواک زدن با این نوع از ارتودنسی راحت تر است. اما برای کودکان ارتودنسی نامرئی توصیه نمی شود چون نیاز به همکاری بسیار بیشتری دارد تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. شما هم اگر نیاز به انجام ارتودنسی نامرئی دارید دکتر مهدی فهیمی هنزائی را به شما پیشنهاد می کنیم.