خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

نمایندگی ایران رادیاتور

امروز می خواهم شما را با یکی از بهترین نمایندگی های ایران رادیاتور آشنا کنم که رفته رفته با سردتر شدن هوا ممکن است بسیاری از افراد به آن نیاز پیدا کنند. با گسترش جوامع شهری و فرهنگ آپارتمان نشینی، لزوم استقلال در واحدهای مسکونی و بهینه سازی مصرف سوخت باعث شده است که موتورخانه های سنتی جای خود را به پکیج های دیواری بدهند. پکیج های ایران رادیاتور جهت تامین نیاز گرمایشی و آبگرم بهداشتی ساختمان براساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می گردد. در ساخت این محصول از قطعات تولیدکننده های معتبر اروپایی استفاده شده است. محصولات تولیدی این شرکت، دارای استاندارد CE اروپا و استاندارد ملی ایران بوده و از بالاترین راندمان حرارتی در نوع خود برخوردار می باشند. همچنین علاوه بر پکیج های دیواری، پکیج های زمینی منبع دار به جهت تامین آبگرم بهداشتی فراوان و نیاز گرمایشی همزمان چندین واحد مسکونی، طراحی و تولید گردیده است تا در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرد.

  • تولیدکننده بیش از 24 مدل رادیاتور آلومینیومی در ابعاد شکل‌های مختلف
  • صادرکننده به بیش از 30 کشور جهان (ایتالیا، آلمان، فرانسه، روسیه و…)
  • منتخب سازمان استاندارد و تخقیقات صنعتی ایران به عنوان واحد نمونه کیفی در سطح ملی

نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیرات و نگهداری از تجهیزات ایران رادیاتور شما در غرب تهران می باشد.

تجهیزات ایران رادیاتور شامل پکیج ها و رادیات بصورت نصب داخل ساختمان و دیواری و زمینی است. نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران آمادگی ارائه خدمات شبانه روزی و با پشتیبانی عالی را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.