خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

مغازه و نکات آن

اگر شما هم مغازه دار هستید و می خواهید مغازه تان را بهتر و با فروش بیشتر کنید ، باید یک سری اصول اولیه مغازه داری را بدانید. با دانستن این نکات شما می توانید مغازه خود را بسیار بهتر و بهتر سود ده نمایید. بنابراین در اینجا تعدادی از فوت و فن مغازه داری را بیان می کنیم:

. 1مشتری خود را بشناسید

این نکته بدیهی به‌نظر می‌رسد، اما اگر بدانید چه تعداد از برند‌ها و خرده‌فروش‌ها برای مخاطبانِ اشتباه بازاریابی می‌کنند، شگفت‌زده خواهید شد. بسیاری از مشتری‌ها حاضرند اطلاعات شخصی‌شان را در اختیار شما بگذارند و درعوض، پیشنهادی ویژه یا تخفیف خوبی دریافت کنند. شما هم، می‌توانید از این اطلاعات برای فروشِ بیشتر سود ببرید. محیط خرده‌فروشی‌تان را باتوجه‌به علایق مخاطبانِ هدف‌تان طراحی کنید.

 

۲. چینش محصولات

پژوهش‌ها رابطه‌ی مستقیمی را میان قابل‌رؤیت‌بودن قفسه‌ها و میزان خرید نشان می‌دهند. براساس تحقیقی که  در سال ۲۰۱۴ انجام شد، قراردادن محصولات در انتها و وسط راهرو باعث می‌شود خریدارها بهتر آنها را ببینند. زمانی که محصولات‌ خود را درون مغازه می‌چینید، روی این مکان‌ها سرمایه‌گذاری کنید. اگر مشتری‌های شما محصولات را نبینند، هرگز آنها را نمی‌خرند.

شما می توانید در سایت موفقیت جویان با تمامی این اصول و فنون مغازه داری آشنا گردید.

۳. بسته‌بندی مؤثر است 

تحقیقات نشان می‌دهند بسته‌بندی می‌تواند اثر بسیار زیادی روی تصمیم مشتری‌ها بگذارد. عواملی مانند اندازه و شکل، رنگ، جنس و فونت، همگی روی ادراک مشتری اثر می‌گذارند. باتوجه‌به تعداد بسیار زیاد خریدارانی که از فروشگاه‌ها خرید می‌کنند، بسته‌بندی عامل بسیار مهمی است که نباید در استراتژی فروش‌تان از آن غفلت کنید.

 

۴. محصولات را به‌شکل مناسبی نمایش دهید

نمایش محصولات در محل خرید، آخرین فرصت شما برای اثرگذاشتن روی تصمیم خریدار است. پس این کار را به‌شکلی هوشمندانه انجام دهید. نمایش محصولات باید حالتی مکمل داشته باشد و پیام‌های بازایابانه‌ی فرستاده‌شده از طرق دیگر را تقویت کند.

 

۵. محصولات گروهی مکمل 

چند وقت پیش برای خرید بیسکویت وارد فروشگاهی شدم. انتهای یکی از راهرو‌ها با سه محصول پر شده بود: بیسکویت، مارشمالو و شکلات. ذهن من فورا ترکیب این سه محصول را در نظر گرفت. من برای خرید بیسکویت به فروشگاه رفته بودم، اما مارشمالو و شکلات نیز خریده بودم. این شگرد ممکن است برای همه‌ی انواع محصولات مناسب باشد، برای مثال: تیغ اصلاح صورت همراه با خمیر اصلاح و لوسیون، جعبه‌ی‌ ناهار همراه با تجهیزات لازم برای مدرسه یا حتی کتاب آشپزی کم‌کالری همراه با لباس‌های ورزشی.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پروین دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت 20:27

خیلی سایت خوبی هست اصول اولیه مغازه داری رو به خوبی گفته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.