خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

آیا در منطقه 22 به امکانات عمومی و جنبه های تفریحی ساکنین توجه می شود؟

آیا در منطقه 22 به امکانات عمومی و جنبه های تفریحی ساکنین توجه می شود؟

می توان به جرات گفت: یک عامل مهم در توسعه منطقه 22 وایجاد انگیزش در کسب و کارها، امکانات عمومی و جنبه های تفریحی می باشد. با اهمیت ترین عوامل آبادانی محله ها که موجب توسعه اقتصادی و اجتماعی در سطح منطقه می شود همین نکته است. این مهم که بدون آلوده سازی محیط زیست، زمینه ایجاد اشتغال و توسعه و رفاه اهالی را فراهم می کنند باید مورد توجه قرار گیرد.

برنامه ریزی راهبردی در امر امکانات عمومی و جنبه های تفریحی در کلیه سطوح منطقه 22 تهران برای دستیابی به توسعه و مدیریت موفق امری اساسی است. با برنامه ریزی برای  امکانات عمومی و جنبه های تفریحی توانمندی جذب منابع مورد نیاز اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی برای انجام این امر فراهم می گردد.

منطقه 22 تهران به علت مجاورت با کوه های شمال غرب تهران و دریاچه چیتگر و همچنین جنگل چیتگر و باغ گیاه شناسی ملی ایران، جایگاه منحصر بفردی را در مناطق تهران بدست آورده است.

گام های ضروری

در زمینه امکانات عمومی و جنبه های تفریحی چند مورد زیر لازم و ضروری بنظر می آید.

1.      ساماندهی وضعیت اطلاع رسانی

2.      بروز رسانی ابزارها و تجهیزات گردشگری

3.      آموزش و توسعه نیروی انسانی

4.      ساماندهی خدمات و حمل و نقل عمومی

5.      برنامه ریزی و مدیریتی راهبردی

 برنامه ریزی برای دست یابی به موارد مذکور در منطقه 22 می تواند راهگشا باشد. به طور کلی می توان امکانات عمومی و جنبه های تفریحی منطقه  را به کمک ظرفیت های طبیعی و بهره وری آن در آینده  و همچنین با هماهنگی با آداب و رسوم و شیوه های زندگی مردم  برای کسب انگیزه محله ها و ساکنین آنها  مورد استفاده قرار داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.