خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

خدمات منطقه 22

راهنمای موردنیاز ساکنین منطقه 22

متخصص زنان و زایمان

لازم است تمامی بانوان عزیز برای اطمینان از سلامتی خود چند وقت یکبار چکاپ انجام دهند. بعضی از چکاپ ها عمومی هستند مانند چک کردن قند و چربی و فشارخون و ... اما بعضی از چکاپ های دیگر تخصصی است؛ بدین منظور که بایستی به متخصص زنان مراجعه کرد. متخصص زنان و زایمان هم شما را معاینه فیزیکی می کند و هم ممکن است آزمایشاتی برای اطمینان از سلامت دستگاه تناسلی شما تجویز کند. معاینه فیزیکی برای طبیعی بودن لگن، رحم، تخمدان ها، دهانه رحم، ترشحات انجام می شود. همچنین تست پاپ اسمیر برای تشخیص سرطان دهانه رحم هم انجام می گیرد برای این کار دکتر زنان و زایمان با استفاده از برس، سلول هایی را از دهانه رحم خارج کرده و این نمونه سلول ها را باید برای بررسی بیشتر به آزمایشگاه تحویل دهید. اگر قصد مراجعه به دکتر زنان و زایمان را دارید، می توانید به بهترین و نزدیک ترین دکتر زنان در محل خود مراجعه کنید. ما در ادامه لیستی از متخصصان زنان و زایمان را در محله های مختلف شهر تهران آورده ایم:

دکتر زنان شهرک راه آهن

دکتر زنان شهر قدس

دکتر زنان اقدسیه

دکتر زنان خلیج فارس

دکتر زنان شهران

دکتر زنان لویزان

دکتر زنان ولنجک

دکتر زنان تهرانسر

دکتر زنان دولت آباد

دکتر زنان عبدل آباد

دکتر زنان میدان شهدا

دکتر زنان یافت آباد

دکتر زنان قصرالدشت

دکتر زنان مهرآباد جنوبی

کلینیک زنان فلاح

دکتر زنان چهارصد دستگاه

دکتر زنان تهرانپارس

دکتر زنان توحید

دکتر زنان نارمک

دکتر زنان شیخ بهایی

دکتر زنان نیروهوایی

دکتر زنان سید خندان

دکتر زنان زعفرانیه

دکتر زنان بلوار فردوس

دکتر زنان جنت آباد

دکتر زنان دهکده المپیک

دکتر زنان بلوار اباذر

دکتر زنان ستارخان

دکتر زنان سعادت آباد

دکتر زنان آیت الله کاشانی

همچنین دکتر زنان ممکن است آزمایشاتی را هم برای شما بنویسد. مثلا اگر قصد بارداری داشته باشید، متخصص زنان برای شما آزمایش های قبل از بارداری را تجویز می کند. دکتر زنان ممکن است برای شما سونوگرافی و یا ماموگرافی نیز بنویسد. علاوه بر این آزمایش های مختلف به تناسب مشکلی که با آن مواجه هستید و یا بسته به سن شما آزمایشاتی برای اطمینان از سلامت شما تجویز نماید. بهتر است شما هم آزمایشات تجویز شده را به موقع انجام داده تا از سلامتی خود مطمئن شوید و اگر مشکلی نیز وجود داشته باشد، در مراحل اولیه و به راحتی درمان گردد. اگر به دنبال دکتر زنان دیگری نیز هستید و یا به دنبال سایر مراکز درمانی، آموزشی، تفریحی و عمومی می گردید، حتما به وب سایت محله ما مراجعه نموده و با یک جستجوی ساده به محل مورد نظر خود دست پیدا کنید. موفق و پیروز باشید

چگونه کسب و کار مورد نظر خود را در شهر تهران پیدا کنیم؟

در کلان شهری مانند تهران که روز به روز گسترده تر نیز می شود، وجود راهنمای شهری ضروری به نظر می رسد. راهنمای شهری دقیقا همانطوری که از نامش پیداست، راهنمایی برای یک شهر است؛ البته می تواند این راهنما برای محدوده ای کوچکتر از یک شهر و یا بزرگتر از یک شهر نیز باشد. یک راهنمای بسیار خوب برای شهر تهران که در قالب وب سایت چند سالی است به فعالیت و خدمت رسانی به همشهریان عزیز مشغول است، وب سایت محله ما است. در وب سایت محله ما تمامی مراکز پزشکی و درمانی، مراکز فرهنگی و آموزشی، مراکز تفریحی و ورزشی، مراکز تجاری و گردشگری، مراکز خدماتی و دولتی در مناطق 22 گانه شهر تهران معرفی شده است. بنابراین با استفاده از وب سایت محله ما می توان به راحتی به مکان مورد نظر خود دست پیدا کرد. با وجود راهنمای شهری محله ما همشهریان عزیز تهرانی می توانند سریعتر و راحتتر، محل مورد نیاز خود را بیابند. ضمنا وب سایت محله ما از همشهریان تهرانی صاحب کسب و کار دعوت می کند تا با ثبت کسب و کار خود در این سایت، به سایر عزیزان کسب و کار خود را معرفی نموده و باعث رونق کسب و کار خود شوند.